čtvrtek 31. července 2014

Vyšívané náramky

Jo, přiznávám se... výšivka mě tak okouzlila, že jsem svojí tvorbu obrátila doslova o 180°. 

Samotnou mě překvapilo, ale zároveň potěšilo, jak najednou začalo všechno dávat smysl. S výšivkou totiž přišlo zkoumání materiálů, na které se tahle bohulibá činnost dá aplikovat, našla jsem si cestu k přírodnímu plátnu, s tím ruku v ruce přišel šicí stroj a protože nade všechno ráda maluju a nehodlám se toho vzdát, připojil se k tomu ještě akvarel a vlastní látky.

Kruh se uzavřel výbavou na sítotisk.

A najednou tu píše blog skoro jiný člověk. Ale jenom zdánlivě. Hledat se a nalézt je dlouhý proces, jenže člověk se v jádru moc nemění. Myslím, že mě od začátku až do teď charakterizují jemné motivy. Ať už to byla digitální grafika nebo výšivka, dělám titěrnosti, barevné něžnosti, a ano - takový vílý věci. Jiná nebudu.

A tak vám chci jen ukázat svůj nový produkt.

Vyšívané náramky. Přišla jsem si na to sama, ale když jsem se začala pídit, kdo to případně ještě dělá, našla jsem moc pěkné na Etsy. Vůbec celý obchod Sidereal stojí za zhlédnutí. Je to moje krevní skupina.

Náramky jsou na lněném plátně, uvnitř vystužené silným vlizelínem, ručně vyšité, sešité na stroji a ručně entlované. Zapínání jsou různá. "Drsnější" kousky snesou cvočky, ty něžnější jsou na klasické bižu zapínání na háček nebo může být i zobáček.

Dělám i velikosti a barvy výšivky na přání. Nedělám samotnou výšivku na přání, to je něco, čeho bych se ráda vyvarovala. Jenom tak to bude "moje" tvorba.

Náramky jsou pracné a tomu odpovídá i cena. Snad případné zájemce nevyděsí. Troufám si tvrdit, že jinak je náramek, při šetrném zacházení, na celý život. Prát se dá ručně v mýdlové vodě.

Náramky najdete k prodeji tady a nebo mi prostě napište.

Tak co, líbí se vám?








12 komentářů:

  1. Je krásný, že jsi se našla a kruh se uzavřel. Já jsem zatím na cestě, ale přijde mi, že už za půlkou a už vím, že tohle je cesta, po které chci kráčet dál :-) Tvoje tvorba mi k Tobě přesně sedí a ty titěrnosti a barevný něžnosti jak píšeš, jsou úžasný. A ani nevíš, jak tím dokážeš ovlivňovat lidi! Viz moje ananasový šaty a taška. Ještě před rokem bych neřekla, že se mi bude něco takovýho líbit, natož, že to budu hrdě nosit! Škoda, že já jsem takový šperkoidní barbar a šperky nenosím.I když si dokážu představit, že bych hodinky vyměnila za tenký černý náramek s vyšívaným foťákem :) Moc Ti fandím, však víš a přeju, ať se Ti daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, Báro, a moc děkuju! Jsi hodná. Podporuješ mně od začátku a toho si vážím.
      Já jsem tu cestu hledala strašně let a až v poslední době to začalo nějak zapadat do sebe a dávat smysl. Tohle jsem já, bez ohledu na to, jestli se chytnu na trhu nebo ne. :) Sama jsem zvědavá, co bude dál :).

      Vymazat
    2. A tahle myšlenka se mi líbí nejvíc! Bez ohledu na okolí ....

      Vymazat
  2. Ten poslední se mi líbí moc. :)

    Je zajímavý vidět ten tvůj vývoj :). Připomíná mi to mě asi tak před hmmmm 15 lety už :-D ..toto letí, kdy jsem byla na střední a studovala oděvnictví, strašně mě bavilo šít a vymýšlet originální věci a dokonce jsem měla víc jak 50% šatníku vlastní výroby. Teď to beru jako zábavu a praktickou záležitost, jsem hold už přeorientovaný technik :-D. Ale určitě kreativní práce mě stále baví a je to super na odreagování. Takže tě obdivuju, že se tím živíš. Fandím ti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, živím... ehm... :D
      Kdybych na to přišla před patnácti lety po škole, bylo by to mnohem lepší, ale já jsem si holt musela prijít naprosto nesourodými pracovními pozicemi (často dost nesmyslnými), abych přišla na to, že tudy cesta nevede :))). No, ještě, že to přišlo. Pozdě, ale přece ;).

      Vymazat
  3. a že som k tomu prispela aj ja....:o)....povedz že hej... :))
    takéto náramky zatiaľ nie sú moja šálka kávy....nevadí, že? :)
    a vývoj je badateľný a veľmi príjemný...nech Ťa to baví dlho a máš z toho úžitok...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) No hej, to je jasná věc. Kdybych nezkusila to plátno od Tebe, nikdy bych nenakoupila metry dalšího, nikdy bych měsíc v kuse neprala a nežehlila, nepořídila bych si stroj a nedělala ani polštáře, ani náramky, ani nic. :) No, ten stroj možná jo, přeci jen jsem zkusila i ty vlastní látky, ale ten zbytek je pravda pravdoucí :).
      A že se Ti náramky moc nelíbí? To neva, já myslím, že většině lidí se moc nelíbí, ale to mě nerozhází, protože já jsem do nich blázen. Vypadají na ruce báječně :).
      Díky a nápodobně, ať se daří!

      Vymazat
  4. Aaaa to je zase něco pro mě! .) Bomba!

    OdpovědětVymazat
  5. Market-na FB sleduji vsechny tve prace a uz jsem si stacila vsimnout tve vasne pro vysivku. Uzasne! Moc ti preji hodne chytrych zakaznic, ktere dokazi ocenit cely ten proces a energii, kterou tomu venujes. Moc se mi libi, jak jsi si nasla ve sve praci vyznam.
    Za sebe hlasuji nejvic pro tasku Eat Local, ta je skvela! A chytra:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, děkuju, jsi hodná. Eat local, bohužel, neni můj nápad a trochu mě to štve :))). Ale jinak jo, je to oblíbené téma.
      I já tobě držím palce, obzvlášť, když vidím na Instagramu ty dobroty, co připravuješ pro trhy ;).

      Vymazat