čtvrtek 3. července 2014

Ve znamení léta

Před měsícem uzrál Evě z Love Revamp (mé vyšívací guru) v hlavě báječný nápad. Nápad sladký, šťavnatý, zábavný a tuze letní. Vzala si mě stranou, pošeptala mi ho do ouška, já souhlasila a už to jelo...

A teď tu pro vás máme supr trupr letní soutěž, na které se kromě Evy a mne podílí holky z Minty Finty, jenž přebraly nad celou akcí patronát, sepsaly pravidla a celou porci letního soutěžení naservírovaly čtenářům na stránkách Minty Finty blogu v článku Červenec - měsíc ananasů.

Tam se dozvíte všechny podrobnosti a já jen v kostce informuju, že tématem soutěže je oblíbený ananas (ano, už zase! právě teď je totiž ta nejlepší doba na všechno ananasové), který byste v rámci soutěže měli nějak ztvárnit - vyrobit, upéct, namalovat, vyfotit, ušít, vyšít, vyfouknout z kouře (nezapomeňte to ale zvěčnit fotoaparátem), vyřezat, vytesat, vymodelovat... uf, dochází mi nápady...

Svůj výtvor pak nafoťte a pošlete Mentolkám do emailu (mintyfintyblog@gmail.com) nebo na Facebook.

Cen je rovnou několik! Pro tři vítěze!

Ale to už si přečtěte podrobně v článku na Minty Finty. Kromě pravidel, výher a všech informací, tam najdete i inspirace a nebo tři ananasové šablony ke stáhnutí, které můžete použít pro vytvoření svého ananasu.

Já se velmi, velmi, velmi těším na výsledky a doufám, že vás to bude bavit!



5 komentářů:

  1. Už jsem soutěž registrovala a i když jsem ananasová tedy dost (díky Tobě a díky Tobě i zásobená), přemýslím, co ananasového vytvořit. Ale jeden nápad už mám, tak snad se mi ho podaří do konce července i zrealizovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by bylo škoda, kdyby ses nezapojila třeba nějakou krásnou fotkou ;)

      Vymazat
    2. Už to mám v hlavě, jen to zrealizovat :)

      Vymazat