úterý 8. července 2014

Srdce a smrt vílám

Naučila jsem se šít oboustranně a měla doma ve skříni svojí uplně první látku se srdcovou grafikou, kterou jsem objednávala na jaře, tak jsem ji využila na malou tašku zavěšenou na provazech.

Výhodou tašky je, že provazy můžete nastavit podle svojí výšky a potřeby. Nevýhodou, že nevím, kolik toho taška unese. U zašitých uší je to v pohodě, tam dám ruku do ohně za to, že vydržej fakt dost, ale tady těžko říct.

Zas je ale taška velká spíš jako kabelka, takže nepředpokládám, že by se v ní tahal celý meloun nebo pytel brambor.

Vnitřek tašky je lněný.

Na prodej tady na Fleru.

Hodně jsem si oblíbila variabilitu průchodek, dají se použít leckde a dělají dobrou službu. Nejradši mám ty německý od Prymu. Dozvěděla jsem se, že prý mám tady u sebe na blogu image víly, takže vám musím sdělit, že český průchodky značky Kohinor mě pěkně serou (a nehodlám psát ten pitomej název v jeho správným tvaru), tak doufám, že jsem teď image víly smazala. Protože jak víme, víly nemluvěj sprostě a taky nezvracej a nechodí kupovat maso. A to já všechno jo.

A teď obrazová dokumentace...







17 komentářů:

  1. S vahou bych si nedelala problem, protoze pri velke vaze by ten provaz byl nepohodlny na noseni, tak by si to kazdy rozmyslel. :-) Taska je moc pekna a padla mi do oka, kdyz byla na FB. Nestiham komentovat, ale stale sleduji, a kdyz jsem ted nekdy okomentovala, tak se mi prispevek neulozil. Nejak se mi to na notebooku chova jinak nez na PC.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je fakt, že když se zařízne provaz do ramene, není to nic moc :)
      Díky za věrné čtení a mávám z Prahy :)

      Vymazat
  2. :D :D :D sepíšu petici za aspoň jednu vílu, která bude říkat "serou" :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ví.., ehm, Myyno! :-))) A ty Tvoje tašky jsou fakt dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pondělí, to děkuju moc teda!
      Zdraví a mává víla, pardon, Myyna :D

      Vymazat
  4. Jestli to takhle půjde dál.. nezůstane u jedné tvé tašky v mé skříni. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. :))) Já už jich mám taky nějak moc...

      Vymazat
  6. To srdíčko je kouzelné, celá taška vlastně :). Co je, prosím, všechno potřeba na takové průchody :)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, hlavně tam musí být v balení narážeč a už potřebuješ jen kladivo a neboj se do toho pořádně několikrát majznout. Ty, co jsou na tašce, mají velikost 14 mm a jsou k dostání třeba tady http://www.berninacentrum-av.cz/cz/e-shop/1120200/c68750-ostatni/pruchodky-prym-14mm-barva-zlata.html

      Vymazat
    2. Dobře, dobře, děkuju :)!

      Vymazat
  7. Krásny nápad s tým lanom, aj celá taška!!! Ja mám s tými priechodmi tiež vždy veľký problém, asi nemám ten správny grif:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alex, rozhodně zkus Prym průchodky, je s nima mnohem lepší práce než s Kohinorkama. Ty jsou mnohem víc "user friendly" :)

      Vymazat