pátek 11. července 2014

Rajčatová sezóna

Ani já, ani M. rajčata nejíme.

Já z důvodu alergie, M. přijdou hnusný.

Ale já je mám ráda. Dávám si je alespoň občas, většinou na dovolený, ale nesmim to moc přehánět. Zajímavý je, že cherry jsou na mě mnohem míň agresivní, než normální velký kusy.

V rajčatech cítím léto, baví mě jeho barva... tak jsem si řekla, že by byly prima na utěrkách. A objednala jako látku tenhle motiv. Taky z toho možná udělám tašku.

Jak správně poznamenala na facebooku Lusy, byla by z toho hezká papírová taška k nákupu zeleniny na trhu. Škoda, že nemám tiskárnu. Neváhala bych ani chvíli.


Nevím proč, ale baví mě do obrázků přidávat písmo a názvy, nejlíp v nějakém "slunném" jazyce, jako je třeba italština nebo španělština. Když to vezmu do důsledku, nápis "rajčata" by mě tam asi nebavil, ale "pomodori" mi přijdou fajn. Divný, že jo?



Původní vodovkový obrázek.

10 komentářů:

  1. Utěrky budou super! Ty by se nám hodily i do kuchyně. .) :D
    Rajčata jsem měla vždycky ráda, ale v poslední době jsem se jim začala vyhýbat a nevím, čím to je.. snad mi zas jednou přijdou k chuti. .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se stvá, že se člověk něčeho přejí nebo přepije a pak to nemůže ani cítit. Já to mám teď s plátkovým sýrem :D

      Vymazat
  2. Utěrky jak vyšité, do letní kuchyně obzvlášť. Pěkná rajčátka. :-) Já teda nápisy v obrázcích nemám ráda vůbec, v jakémkoli jazyce, i tady bych si je odpustila, ale to je názor vedle názoru. Možná je to mým jazykovědným zaměřením, na slova se soustředím furt a u obrázku bych si chtěla odpočinout...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jasný, ne každýmu ty slova v obrázcích sedí. Obzvášť, pokud jsou slova Tvým oborem :)

      Vymazat
  3. Rajčata miluju, ale jenom v sezoně, v zimě jsou hnus. A tebe obdivuju, jak pořád něco vymýšlíš, já nějak nemám vůbec elán na nějaké vyrábění, můj Fler zeje už dlouho prázdnotou ....ale třeba se to zlepší :) A rajčata jsou super a italština k nim jak dělaná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! No co můžu dělat, když je to moje práce? :D Jde to samo, ani se tím vymýšlením nijak netrápím :)))

      Vymazat
  4. Market- tyhle uterky budou utasne, moc se mi libi! Co dalsi? Skvely by byly treba lilky, nebo cuketove kvety, to je taky nadhera...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, děkuju! Dál nic neplánuju, mám teď objednaných tolik látek, že už na další nemám odvahu :)))
      Ale lilek by byl báječný! Nebo artyčok... :)

      Vymazat
  5. Rajčataa! Aneb rajčiny alebo paradajky:-). Ja ich mám rada, veľké aj malé, klasické aj cherry, na maslovom chlebe aj v rajčinovej polievke, ale velice prevelice mám rada tieto tvoje maľované:-)). A bolo by z nich krásne čokoľvek: plátená taška, utierka, prestieranie na stôl, letná šatka do vlasov á la Dolce&Gabbana :D, cool zásterka, poťah kuchynskej stoličky alebo vankúšik na kuchynskú lavicu... ale inak súhlasím s Lusy. :D ;-) Šikulka si! (a neverím, že som ti to ešte nehovorila...;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdá se, že jsem tý látky vzala strašně málo! :)))

      Vymazat