středa 23. července 2014

Plavkyně

Když kývnete na ušití tašky někomu, kdo sám šije tašky (a na rozdíl od vás poměrně dlouho), víte, že se můžete dostat do pěknýho průseru... Ruce se vám klepou od prvního nastřižení látky až do chvíle, kdy se urputně snažíte celé dílo vyžehlit (a případně zažehlit chyby). Protože je vám jasný, že ONA to uvidí. Každou chybku.

Je to jako zkouška z dospělosti a jestli jste prošli, ví jenom paniučelka.

Zadání znělo na ryze Myynovskou lněnou tašku se lněnou podšívkou a s vyšitou plavkyní. Znakařkou.

Ryze Myynovské tašky jsou velké (pokud si objednavatelka neřekne o přesný rozměr) a prostorné. Přesně jako je tahle.




Plavkyně má květinovou koupací čapku, blažený výraz...

... a namalované nehty.










29 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Taška JE úžasná,
      ale podle mě Myynuše je ještě víc úžasnější!!!

      Vymazat
  2. Ta plovací čapka, ty nehty, ty vlnky! Myyno, ty jsi prostě borec! A jak se paní usmívá, jak si tak plove...:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, plavkyně Rosa si velmi lebedí :)

      Vymazat
    2. A nově Rosa rozšiřuje svůj lebedící rejstřík o chození s lněnou kabelou po světě - to je vám blaho!!!

      Vymazat
  3. úžasná, a ty nehty jsou fakt boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věděla, že ty nehty ženy ocení! :)

      Vymazat
    2. I odstín je přesně můj!
      DATING CORAL ... prostě SUMMER!!!

      Vymazat
    3. No, to jsem netušila, že ta perlovka je přesně v odstínu Dating Coral! To je dokonalé :)

      Vymazat
  4. Okamžitě mě napadla Rosa :-) holky, vy už jste v net světě pojem ... !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) ha ha, my jsme hlavně asi trochu pošuci :D

      Vymazat
    2. MEŠUGE!
      (Ale já osobně si na tom dóst zakládám!!!)

      Vymazat
    3. Dobrá, mešuge! Ráda bych to měla i jako zvláštní znamení zapsané na občance a v pase :)

      Vymazat
    4. Já si to píšu dycinky do životopisu - HR jsou tím vždy ohromeni ...

      Vymazat
  5. Skvělá taška, jako všechny ostatní! Děláš teď nějakou další, originál na přání?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jano! Momentálně mám ruce relativně volné :)

      Vymazat
    2. Originalita zcela zaručena!
      (Já mám i to obočko v životě přesně tak!!!)

      Vymazat
    3. Tvoje obočko jsem detailně zkoumala a je zcela symetrické s tím druhým. To jenom moje ruka byla nervozitou tak rozechvělá, že jsem plavkyni udělala jedno obočí krapet jinak :)

      Vymazat
    4. Vůbec,
      to já jsem celá nakřivo,
      kosmetička dycinky pláče ...

      Vymazat
  6. :-D tak to téma je boží :-D a ty detaily klobouk dolů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Léto jede! :) To víš, na detailech záleží ;)
      Díky!

      Vymazat
    2. Každá(!) květinka na mé čapce je boží!!!

      Vymazat
    3. Dámička!!!
      (I ve škopku.)

      Vymazat
  7. Ty jsi prostě báječná a taška taky! A ty detaily !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Když je dobré téma, jde to samo :)

      Vymazat