středa 9. července 2014

Perokresba

Už docela starou perokresbu (asi dva roky?) jsem konečně oskenovala a vyčistila ve Photoshopu, abych z ní něco vytvořila.

Tentokrát jsem zkusila využít americké služby Spoonflower.com, kde si můžete objednat látky, nálepky na zeď, balící papíry a tapety se svým vlastním motivem. Zajímá mě kvalita, rychlost dodání. Poštovné z USA k nám mají za $ 9 a to je hodně dobrá cena za poštovný.

Blbý je, že šířka nejlevnější bavlny je 90 cm, cena kolem 300 Kč. Není to smrtelný, ale ta šířka je prostě dost malá. Maj tam i jiný látky, dražší, kde se dostanete i na obvyklých 150 cm na šířku.

Objednala jsem teda metr nejlevnější bavlněný metráže a taky balící papír se stejným motivem.

No, jsem na to zvědavá. Pořád hledám, zkouším, co je dostupnýho na trhu u nás i venku. S dobou dodání z "Látek podle vás" nejsem vůbec spokojená. Měsíc je prostě smrt. Jako sorry, ale fakt jo.

To abych už myslela na vánoční motivy. A to mě v létě neba.

Neptejte se mě, proč má ta sýkora krom kytek kolem sebe taky opodál kus čokolády. Nevim. Asi jsem jí tenkrát jedla nebo na ní spíš myslela (to dělám furt). Co já vim. Prostě tam je.








4 komentáře:

  1. To je ale hrozně krásné a ta čokoláda je po sýkorce to nejlepší! :) Já mám ráda takové nevysvětlitelné, nepochopitelné věci! :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky! Ale fakt nechápu, co tam ta čokoláda dělá :D

      Vymazat
  2. Marki, to tak je. V lete vychazi zimni motivy, aby se stihlo do vanoc usit. :-)
    Tesim se, az ti to prijde. Obrazek se mi libi, ale co se mi od tebe nelibi, ze? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dobře, budu se muset přizpůsobit trhu. Tak už abych začala vyšívat soby na vánoční prostírky :)))
      Olive, děkuju za kompliment. Ale víš, že by mně docela zajímalo, co se lidem nelíbí? Ovšem se vzrůstajícím počtem čtenářů možná dřív nebo později dojde k nějakým negativním komentářům.... :)))

      Vymazat