sobota 19. července 2014

Music Inspiration #34 - Suzzane Vega

Při příležitosti jejího pražského koncertu vám chci připomenout existenci téhle šarmantní dámy se sametovým hlasem.

Suzzane Vega už mě dojímá dobrých dvacet let a ještě dlouho bude. Texty písní, které píše, dávají smysl (což se normálně zas tak často nestává) a jsou ze života. 11. července jí bylo 55 let.


Zdroj Innocentwords.com

Moje nejoblíbenější album je 99.9 F° (1992), kde není (nebuďte překvapení) skladba Luka, ale spousta jiných, podle mého názoru, lepších věcí.

Vybrala jsem In Liverpool ...




... a Blood Sings.



Tak bájo víkend přeju a hlavně se mi v tom vedru nevypařte. Pro koho já bych pak psala...?

2 komentáře:

  1. Asi bych se měla stydět, že opět to je někdo, koho neznám. Ale trefila ses mi do noty! .) A In Liverpool, že přesně můj šálek kávy. .))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale Anet, tak to se fakt jako už styď! :D
      Takže vše napraveno, Zuzanku už znáš a život může plout v klidu dál ;)
      Jo, já ji fakt můžu, tuhle pani.

      Vymazat