pátek 4. července 2014

Mamka vyráží taky na pláž

Už i maměnka moja vyráží k móři... Tašku jsem měla způsobně připravenou už měsíc před výjezdem, ale chtěla jsem jí udělat překvapení. Jééé, jak mě svrběl jazyk zejména ve chvíli, kdy mi pochválila plážovku pro tchýni!

No nedalo se nic dělat, musela jsem mlčet jako hrob. To já umím (proto mám kolem sebe tolik popsaných papírů).

Plážovka je pro změnu z konopného plátna a výšivka je na lněném podkladu.

Tak ať slouží, mami!

P.S. Opět odnímatelná výšivka, aby se taška mohla prát.






8 komentářů:

  1. Plážovka je perfektní. A moc se mi líbí věta o mlčení jako hrob a popsaných papírech. Já to taky dělám! :) Když nemůžu mluvit, píšu a hodně! :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě, že mám ten blog, kde se můžu vypsat do sytosti :D

      Vymazat
  2. To se mamka má! A mě se každej ptá, odkud že mám ten vyšívaný ananas :-) Jo a dneska večer si jedu pro šaty!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně mi dneska volal táta, že se mu líbí ta taška s ananasem a že je to super. Jsem myslela, že se převrátim :))), jakou mi udělal radost.
      Šaty, prosím, vyfoť. Jsem na ně strašně zvědavá :)

      Vymazat
  3. Ta barevná kombinace je moc pěkná, oranžovou nemusím, ale tady to krásně rozzářilo. Líbí se mi moc :) ( PS: jen taková malá rada jestli to máš oddělávací na patentky tak doporučuju vysrážet před šitím, aby ti to po praní sedělo) Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno plátno je před šitím vyprané na 90 stupňů. Ono to ani jinak nešlo, jak je staré, tak bylo dost zasviněné a zatuchlé :) Dík a hezký víkend!

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Jo, jo, už je taška v akci v Řecku:)

      Vymazat