pondělí 7. července 2014

Los Boquerones!

Sardinky!...

...mě napadly v Barceloně (jako tapas jsou strašně dobrý)... líbil se mi ten nápad nakreslit je jednoduše textilní barvou na tašku k vodě.

Plážovka je pro Báru. Sardinky jsem doplnila aktuálním letošním hitem a tím je střapec. Na řetízku. V blankytně modré, protože Bára má ráda modrou barvu.

Taška je třeba k rybníku nebo na koupaliště. Je veliká, konopná.

P.S. Děkuju M. za trpělivé nafocení ("Ne, to není hezký! Vyfoť me ještě jednou!", "To ne, tady mám tlustou ruku!", "Už zase! To musíš vyfotit, abych tam neměla tlustou ruku! Já přece nemám takový tlustý ruce!"). No. Takže tak asi.







14 komentářů:

  1. Už byla řádně otestována a vejde se do ní ještě víc věcí, než jsem čekala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, nejsi první, od koho slyším, že se do tý tašky vejde překvapivě mnoho :))) Něco na tom bude.

      Vymazat
  2. Cece, ja si zrovna tuhle nejaky tvy fotky s taskou rikala, ze mas pekny (vysportovany!) ruce! Musim se, az se uvidime, podivat i v realu, jestli je to pravda, nebo M. tak umi :)
    PS Taska je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Dík, tak snad Tě v reálu nezklamu, hi hi!

      Vymazat
  3. A já si zas říkala, jak máš tu samospoušť vychytanou ... !!!
    No nic, začínám trénovat své chlapce ve focení aneb ze života dětí blogerky ... :o)
    A dík, že vím, že jsou štrapce in, jsem nevěděla. Se podle toho zařídím! A šardinky jsou šupr!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, střapec do každé domácnosti! :)

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí ten obrázek nanuků "Hello summer"! Šlo by to na tašku?
    Ta ananasová taška i látka nemají chybu - je to dílo skutečného mistra!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, to jsi hodná, děkuju!
      Nanuky by teoreticky šly udělat na tašku tak, že by se objednala látka sa tímhle nanukovým potiskem. Jenže dodání trvá měsíc a to už bude skoro summer pryč :(. Akvarel přímo na látku není možný, tu krásu rozpíjení umožňuje jenom papír. Nicméně, mohla bych Ti na tašku nakreslit textilníma barvama motiv s nanukama. Ale pokud se Ti líbí vyloženě ta vodovková kresba, tak to bohužel...

      Vymazat
    2. Já si nechám poradit. Jde mi hlavně o ten motiv, líbí se mi, je takový letní a mám ráda ovocné nanuky.
      Kresba textilníma barvama-to je ten plameňák?

      Vymazat
    3. Jo, jo, to je ten plameňák. Zažehlí se to a vydrží to normální praní a běžný provoz.

      Vymazat
  5. To se mi líbí. Tak můžu si objednat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, díky! Písni mi, prosím, na email jinochova@gmail.com, domluvíme podrobnosti.

      Vymazat
  6. ...a ja vždy tú tvoju ruku na taško-fotkách obdivujem!;-) No, keby len ruku;-), tie tašky sú úžasňácke a táto sardinková so širokými ušiskami, tá je! Podľa mňa - najbližšie, čo by si si mala ušiť, je kostým Superženy;-), fascinujúce, čo všetko dokážeš!
    P.S.: A fakt "dík" za tip na Spoonflower!!:D Hihi, ale teraz vážne - fakt dík!:-) Je skvelá. (stránka, taška, aj ruka;-)). :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lusy, tak to musím říct trenérce, že mi chválíte ruku. Bude mít radost :)))
      A díky! Ty tašky sice nejsou žádná vysoká krejčovina, ale moc mě baví a to plátno je moje závislost :). Když je práce koníčkem, všechno jde mnohem líp a rychleji.
      Spoonflower je "zlo", že? Alespoň v tom nejsem sama, hi hi :D

      Vymazat