pátek 25. července 2014

Geometrie s citrónem

Tahle geometrická látka mě u Mráze hned vzala za srdce. A došlo na obligátní oboustrannou tašku len/bavlna.

Když se to k tašce hodí, ráda přidávám i drobný doplněk. Tady to vyhrál velký dřevěný korálek, který mi připomíná citron.

Taška je celkem malá a k mání tady. Připadá mi sympatická.

Ony by se daly ty tašky různě tunit kapsama a já nevím, čím ještě, ale to dělat nechci. Baví mě ta jednoduchost. Taška a hotovo. Postranní a vnitřní kapsy jsou na kabelkách, tohle je prostě taška. Simple. Tečka.





Hezký víkend! Já jedu do Teplic ke svojí über šikovný kadeřnici obarvit svoje vlasy na růžovo. Nekecám.

14 komentářů:

  1. Tahle je sexy! Je fakt nejvíc krásná a souhlasím, žádnej tuning! No a na růžový vlasy jsem fakt zvědavá. Já budu muset na krátko :-( Bééé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej tomu ještě šanci a zkus brát Biosil. Koupíš ho v lékárně a stojí pár korun. Mně se po něm přestaly třepit nehty a začaly mi růst nový vlasy. Takový ty chmíříčka jako miminku :))). Ale neboj, když dorostou, vypadaj normálně. Stačily mi dva měsíce.

      Vymazat
    2. Už jsem zkusila kde co, teď používám Biohair, ten se vmasíruje do vlasů, jím dýňový semínka, už je mi z nich zle a pořád padaj. Strašně moc. Ale zkusím tedy, nu což. Už se chystám na lékařskou konzultaci, než mi to vypadá všechno :-(

      Vymazat
  2. Je moc pěkná. Marki, já tvrdím, že od té doby, co jsou organizery, není nutné tašky tunit kapsami. Navíc vše vytahovat z kapes, abych to házela do jiných kapes. To je důvod, proč já líná nosím buď jen jednu tašku nebo ke každé větší nosím maličkou, kde mám základ, někdy to tak hodím do té velké. Jinak ty nanuky se mi líbíly a hodně, ta do detailu vytvořená plavkyně, ty nehty, to mě dostalo. :-) A už delší dobu přemýšlím, co bych chtěla já od tebe, ale jak jsem ti psala, nemám fantazii. Zase si říkám, že bych v Malmo mohla být stylová na menším nákupu. :-) (jinak na nákup máme látkovou, ale ne tak stylovou :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc těší! Děkuju. Neni nutné přesně vědět co chceš, klidně to můžeš nechat na mně a spolu doladíme jenom velikost a podšívku :). Tak kdybys chtěla, víš, kam psát ;)

      Vymazat
  3. Krásná retro látka! Korálek je boží ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Mráze maj prostě super kousky, já tam ty látky miluju :)

      Vymazat
  4. Tieto geometre su uzasne ciste. A citron nema chybu. Nech sa ruzova podari ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná je!! Vzor honeycomb miluju, podobný v černo-zlaté mám vyhlídnutý na tapetách. Jako k nám domů se vůbec nehodí, jsou nekřesťansky drahý ale ta nááádhera <3
    No a teď k tomu Mráz a tenhle tote bag, pokušení veliké :-)
    Krásný víkend a heslo life is pink ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černozlatý plástve musí vypadat luxusně!
      Life is very pink... :)))

      Vymazat
  6. Ty je vždy tak hezky něčím doplníš! Taška hned není obyčejná. .) Kapsy k plátěným taškám nepatří, je v nich akorát další bordýlek. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď?! Ale zase, když v kapsičce po roce najdeš svojí oblíbenou plechovou krabičku s bonbónama, kterou jsi marně hledala už několik měsíců, tak to je hnedka hezčí den :D

      Vymazat
    2. To je pravda, občas se v nich nacházejí super věci! :D

      Vymazat