pondělí 14. července 2014

Flamingo!

Plameňáková taška na přání pro Anetu - blogerku, studentku, věrnou čtenářku a prima holku.

Mileráda jsem se na tašku i plameňáka vrhla jak nejrychleji to šlo, aby byl letní motiv využitý v ten správný čas.

V tu dobu u nás byl na prázdninách můj nejmladší bratr, čtyřnohý, chlupatý a nesmírně milý knírač pan Chestnut, familiérně zvaný Česťa.

Který ovšem vyžadoval pozornost.

Takže jsem jednou rukou kreslila...




... a druhou se s ním přetahovala o medvěda, kterého stíhá několikrát denně zabít strašlivým přískokem vpřed, sevřením v zubech a šíleným třesením hlavy ze strany na stranu. Kdo má psa, jistě tuhle lovecko-zabíjecí metodu zná.




Obrázek mívám předkreslený tužkou. Občas to přehodnotím a nákresem se řídím jenom tak zhruba. Textilní barvu nejradši beru kontrolovaně z víčka.







Pak už jen nohy a voda.



A zobák.



A je hotovo.



Přidala jsem ještě provaz na koncích roztřepený do střapců. Mám ráda provazy. Detaily na taškách. Prostě drobnosti, které tu tašku udělají jinou. To dělá autorskou tvorbu opravdu autorskou. Baví mě to. Puntíky na uších jsou výborným nápadem majitelky tašky. Na jednom uchu jsou modré a na druhém růžové.




Pes to mezi tím vzdal...




Jooooo a kdo byl zvědav, co za výhru se skrývalo v Barcelonském balíčku, Parisienne byla tak hodná a balíček doma nafotila...

Mýdla Hnos (myslím, že mimosa, růže, pačuli), legendární balzám na rty Carmex, zápisníček s ilustrovanými dominantami Barcelony a kapesníčky s retro exotickým obrázkem. Plus plakát ode mne a letní izolepa z obchodu Tiger.




8 komentářů:

  1. .))) A musím se pochlubit, že mi ji včera na pikniku všichni chválili a obdivovali. .) Je boží!
    Výherkyně se taaaaak má! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heeej, plameňák se taky má! Lítá na pikniky! :)))

      Vymazat
  2. Moc krásná taška, je skvělé moci nahlédnout i pod pokličku tvůrčího procesu... díky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. pěknej článek :) a plameňák je fakt dokonalej, klobouk dolů!

    OdpovědětVymazat
  4. Já už jsem ji obdivovala a ja fakt úžasná! Provazostřapec je super :-) Tvoje tašky nás prostě baví!

    OdpovědětVymazat