pondělí 28. července 2014

Baličák

Balicí papíry jsem strašně chtěla dělat, ale u nás to asi nikdo v malonákladu neprodukuje. A když jsem v tiskárně poptala cenu, tak jsem šla do vrtule. To bych musela mít papírnictví, aby se to vyplatilo.

Tak jsem si to alespoň chtěla zkusit, jenom maličko... malilinkato... nedalo mi to spát. Vyzkoušela jsem to na Spoonflower.com a ještě se uplně náhodou trefila na období, kdy měli poštovné zdarma.

Spoonflower je americká služba, sídlící v Severní Karolíně. Víme, jak to s poštovným, clem z USA a vůbec obecně je, takže nějaká pravidelná dodávka nehrozí.

Ale rozhodně musím poreferovat, že papír je pevný, nehrozí hned protržení, jak to v poslední době u potištěných balících papírů často bývá a můžu vám ho vřele doporučit. Na Spoonflower mají i spoustu dalších nádherných vzorů.




2 komentáře:

  1. Ovšem Myynin obchůdek s balícím papírem.. to by bylo! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím... ale radši obchod než obchůdek :) (to slovo totiž aktivně nesnášim ;) ).

      Vymazat