pondělí 2. června 2014

Vyšívaná zahrada pro taškovou výzvu

Před časem jsem kreslila takovou fantasmagorickou zahradu, tak jsem jí v lehký modifikaci vyšila na bavlněnou tašku. Výšivka na tašce je mým výrobkem pro bloggerskou výzvu "Ušijem Ti tašku", kterou "spáchala" Jane33 a doputovala už k jedné ze zúčastněných, konkrétně k Adrianě, kterou mi Jana vylosovala a já zas dostanu tašku od jiné tvořivé duše (kdo komu posílal můžete zjistit tady). Je to skvělý, hrozně se těším!

Výšivka mi dala docela zabrat, dokonce jsem zjistila, že ty moje výtvory v průměru dají asi 15 hodin práce. To je mazec, ono se to nezdá.

Taška se dá normálně prát, ale jen v ruce, aby výšivka v pračce nepovolila.


Kreslená Zahrada v originále a na tašce.



Spodek tašky je potisknutý červeným razítkem.



Modré pruhy na tašce ve skutečnosti neexistují, vytvořil je obsah, který jsem do tašky dala, abych ji vyplnila - plátno s dvěma modrými pruhy.

25 komentářů:

  1. Teda ta taška je úžasná! Budou k mání i na Fleru? Ruční práce jsou časově strašně náročný :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, díky moc! Časově náročný to teda je, ale naštěstí mně to baví :). Tašky budou i na Fleru, zrovna dneska se tam chystám jednu dát, ale budou už z toho plátna, co jsem koupila, tyhle látkové kupované tašky jsou hrozně tenké a vyšívá se na ně blbě. Ještě musím tašku nafotit a odpoledne už bude snad k mání. :)

      Vymazat
  2. je úžasnááá!!!!!....o náročnosti vyšívania a iných techník zhotovenia tašiek dobre viem(ovládam ich asi všetky), preto som pôvodne chcela iba šité....ale nedokázala som odmietnuť nikoho....
    a veru už teraz "ľutujem", že som si poctivo vyžrebovala svoje poradie....z tých pár tašiek čo som doteraz videla som úplne nadšená a chcela by som ich všetky!!!!
    môžem si niektoré foto stiahnuť, alebo mi v maili pošleš? urobím potom samostatný príspevok...
    p.s. žeby som vzala na milosť vyšívanie ?....dávno som porozdávala všetky vyšívacie mulinky....:) s tým, že ja už vyšívať nebudem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, děkuji! To jsem ráda, že se Ti líbí!
      Jasné, fotky si klidně stáhni tu u mně na blogu, kdyby s tim byl problém, tak napiš, pošlu je mailem.
      Jsem moc zvědavá na ostatní výtvory. Jestli vyšíváš stejně dobře nebo alespoň podobně jako háčkuješ, rozhodně by jsi měla oprášit vyšívací bubínek! :)

      Vymazat
  3. je skvělá, uvažovala jsem, že se do soutěže taky přihlásim, ale neměla jsem na to dost času... a možná dobře, já bych se asi za svůj výtvor styděla, když vidim tvojí tašku :) fakt klobouk dolů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím Tě, hlavně se nepodceňovat! Ta výšivka rozhodně není dokonalá, vyšívám teprve třetí měsíc... :)
      Děkuju za kompliment!

      Vymazat
  4. Že není dokonalá? Je! Jsi moc šikovná a chápu ty hodiny práce....ono všechna ruční práce dá moc práce:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Ruční práce je stejně nejlepší, viď?! :)

      Vymazat
  5. No ta je teda paradna, je to mazec ako si napisala, asi by ma porazilo keby sa mi v nej cosi pri prenasani nakupu vylialo. Prave sa chystam aplikovat vysivku na jeden vankus co som sila..a vcera som sedela nad knizkou skoro dve hodiny..lebo ja nevysivam vobec,...ale pre prilezitosti kde nemozem tahat stroj je vysivanie a hackovanie skvela alterantiva.. zamyslim sa si posunut si hranice. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nika, posouvání hranic je dobrá věc a já bych nikdy nemohla zůstat jen na jednom místě. Nevím proč, ale pořád mě něco pudí k tomu, abych objevovala další a další techniky a možnosti přenesení svých nápadů na různé materiály. Tak Ti přeju hodně trpělivosti a pevnou ruku při vyšívání! :) A doufám, že to dáš na blog! ;)

      Vymazat
    2. haha, tak to doverne poznam,....asi tak ako pises v svojom profile;-) na blogu bude ale budem stastna ked zvaldnem jeden typ stehu ;-)

      Vymazat
  6. Vypadá to grand-famózně :). To je skvělý že se ruční práce vrací k mladým holkám :o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Martino! Taky si myslím, že je dobře, že se ruční práce vrací k mladým lidem.

      Vymazat
  7. Je nádherná, bylo by mi líto s ní chodit nakupovat :-). A ta taška na Fleru je taky moc hezká! Když to vidím, mám chuť dát se do vyšívání..... Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simono, v to já právě doufám, že budu čtenáře inspirovat, aby měli chuť zkusit něco nového. Třeba výšivku :)
      A děkuju za kompliment! Tu tašku na Fleru se snad ani nechce prodat :)))

      Vymazat
  8. Juuu...jeminenku ta je prekrásna :-) Nádherna výšivka.

    OdpovědětVymazat
  9. No to keby videla moja babka! Chcela by ťa za vnučku.:D Markét, tvoja kreslená záhrada v originále aj na taške je proste... úžo-žúžo! Si absolútne šikovná a totálne multifunkčná:-), jaj, to som rada, že sa kamarátime!:D Krásne dielo (a aj to, že ho dokážeš "poslať ďalej".:-) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Lusy, díky moc! Ty jsi taky velmi šikovná dcérka! ;)

      Vymazat
  10. No to je paráda! Myslím, že Ti to vyšívání moc jde a trochu závidím nové majitelce. Jsem hrozně zvědavá na ty ostatní tašky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro, díky! Taky jsem celá zvědavá na ostatní výtvory! :)

      Vymazat