pátek 6. června 2014

The Sneakers / Tenisky

Tenisky. Vyšívané. Obyčejné, kupované u Vietnamce za dvě stovky.

Každá je vyšitá jinak, druhá je lepší, ale lebku mám stejně taky ráda, protože byla první. Jen jsem jí už nechtěla dělat i na tu druhou botu. Tak jsem vybrala zobrazení slunce z tradiční mexické výšivky. Lépe tam sedne. Lebku ale už nebudu párat. Prostě budu nosit každou botu jinou. Mně takové věci nedělají problém, i když už bych se asi měla vzhledem k věku uklidnit.

Lebka vypadá spíš jako klaun nebo Joker. Nějak se mi to zase vymklo z ruky.

P.S. Od pondělka se vám budu hlásit z Barcelony! Na pět dní si jedu užít tohle báječné město. Letim sama. Průvodkyní mi bude kamarádka a bydlení mám zajištěno v bohémské čtvrti Gràcia u jedné španělské designerky. Jsem z toho celá rozvrkočená.

Motiv jsem nejdřív předkreslila fixkou, která mizí pod vodou.


Na terase nám raší několik slunečnic ze zimních svačinek pro sýkorky. Každý rok jsem to vytrhávala, ale tenhle rok to nechám. Jsem zvědavá, kam až to dojde, hi hi.






12 komentářů:

  1. No páni, ty se máš! Užij si cestu a těším se na fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Mám trochu trému, že letim sama a budu bydlet u někoho, koho neznám, ale to se snad poddá... Těším se :)

      Vymazat
  2. tak to Ti teda závidím....uži si to a teším sa na príspevky...

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné. Hmm, nevím jestli bych na to vyšíváníčko měla nervy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že když mám na vyšívání nervy já, musí je na to mít už každej :D

      Vymazat
  4. Tie sú skvelé, tiež by som nemala problém keby bola každá iná, vyzerajú tak etno:) A šťastnú cestu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alex, díky, doufám, že se po cestě z letiště do centra Barcelony někde nezamotám. To mě momentálně děsí nejvíc :)))

      Vymazat
  5. Krasne :-) wow !!! Tiez nie som typ na taketo pracicky,takze fakt obdivujem :-) Barcelona je jeden z mojich snov... krasne si uzi cele dobrodruzo a tesim na posty ;-) posielam usmev!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dario, díky moc! Posty z Barcelony budou a taky fotky a určitě nějaká španělská giveaway :). Posílám mega úsměv ;)

      Vymazat
  6. Podla mna uplny original, aj do Barcelony;-)

    OdpovědětVymazat