čtvrtek 19. června 2014

Tchýně vyráží na pláž...

...a tak si u mne zamluvila velikánskou plátěnou tašku, do které nacpe deku, plavky, svačiny, pití a hračky vnukům.

Nejdřív jsem tam chtěla něco vyšít, ale protože mi bylo jasný, že taška bude často praná, raději jsem ji pomalovala textilními barvami.




14 komentářů:

  1. paráda.....plátno sa míňa, stroj frčí...super...jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooo, stroj frčí, skoro lituju sousedy, i když oni si to vůbec nezasloužej :)

      Vymazat
  2. Doufám, že toho plátna máš dostatek! Taková velká měga taška k vodě by se mi taky hodila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkej radši, než uvidíš tu ananasovou! Pak se kdyžtak domluvíme :D
      Plátna je zatím dostatek, hi hi.

      Vymazat
  3. Krásná a krásně velká!! Investice do stroje se vyplatila :-) A jak to tak sleduju, mohla si vzít toho plátno nakonec celou ruli ;-)
    Ananas!!!! Mi připomněl že ten můj je Lost in Japan :-O Jdu ti psát!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stroj byl dobrý nápad, to rozhodně. Nelituju! :)
      Těším se na email! :)

      Vymazat
  4. Ó ta je pěkná! Myslím, že už taky musím opět zasednout ke stroji .....:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dííík! Zasedni a pak se pochlub, jo? :)

      Vymazat
  5. Tchýně se má, tak šikovnou snachu:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že bych si už měla pomalu dát k tobě nějakou objednávku! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a co takhle nějakou plátěnku na tu cestu po Beneluxu? (Doufám, že to ještě platí :) )

      Vymazat
    2. Samozřejmě, že platí, už se nemůžu dočkat srpna .) do pondělí čekej mejlik .)

      Vymazat
    3. Tak jo, budu se těšit! :)

      Vymazat