pondělí 30. června 2014

Taška s odnímatelnou výšivkou

Teď to vypadá, jako že jsem praktická žena, ale pravda je taková, že se o tu výšivku bojim.

Byť je jen jednoduchá.

Proto jsem přišla s nápadem výšivku na tašky dělat zvlášť. Protože nákupní tašky se sem tam musí vyprat a to výšivka jaksi nerada.

Tahle taška je na přání pro kamarádku z Belgie. Ano, to je ta, co mi nakoupila při poslední návštěvě asi deset kilo belgické čokolády, při čemž jsem to během dvou týdnů za asistence mého drahého choťe vážně sežrala. No dobře, ta na vaření mi ještě zbyla, tu si šetřim.

Výšivku jsem přicvočkovala osmi nýty. Nejdřív jsem chtěla jenom čtyřmi, ale M. poznamenal, že to chce víc, neb se taška krčí. A měl pravdu, kluk jeden ušatá.

Takže v případě potřeby praní se výšivka prostě sundá a taška může zahučet do pračky. Pokud je zasviněná i výšivka, musí se prát v ruční pračce...

Kolem dokola jsem to ještě pro formu objela šicím strojem a to se mi moc líbí, příště to udělám barevně, aby to bylo vidět pořádně.

P.S. Poslední den soutěže!


Proč se ten len tak mačká...? Na fotkách to vypadá hůř než ve skutečnosti.










11 komentářů:

  1. Tvoje tašky dobudou svět! No prosím, do Belgie! Super nápad s tou odepínací výšivkou. A ty máš stejně dva druhy toho plátna, že jo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobudou svět, hi hi :D Představ si ten článek třeba v Elle o hipísáckých vyšívaných taškách... to by byla bžunda!
      Děkuju, mě to fakt moc baví.
      Jo, jo, plátna mám dva druhy. Lněné, to je ta Tvoje taška s ananasem a konopné, to jsou zas ty Tvoje Sardinky. Konopné je velmi zajímavé, musím říct. Je pružný a měkčí, dobře se s ním pracuje. A tolik se nemačká. Zas má ale hodně kosmetických vad, jako uzlíků a tak. Mě to třeba nevadí, naopak, ale je pravda, že to lněné je takové trošku uhlazenější.

      Vymazat
    2. Obě jsou krásná, každé má něco do sebe.

      Vymazat
  2. Jak jinak než super! A nápad taky super:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Jsem ráda, že mě to napadlo a výšivku jsem tím pádem možná zachránila :D

      Vymazat
  3. Tak ta se ti moéc povedla, nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Ajko, děkuju :)) Pro pohodlí výšivky udělám cokoliv :))

      Vymazat
  5. Teda to je náhodou dost dobrý nápad!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Johanko, troufám si trvrdit, že jsem to snad ani nikde neokoukala a že jsem si na to přišla sama. To už je co říct! :D

      Vymazat