úterý 24. června 2014

Razítkový workshop III

Sice by mě to ani ve snu nenapadlo, ale zdá se, že se žádá jistá pravidelnost v razítkových workshopech a protože mě to baví, budu se snažit vyhovět.

Ráda bych teda alespoň jednou měsíčně zasedla ke společnému stolu s pár lidma, abychom vytvořili něco hezkého, užitečného, abychom se pobavili, odpočinuli si...

A proto nabízím další datum k razítkování, tentokrát v srpnu a to poslední pátek v měsíci. Přepokládám, že už bude většina lidí z prázdnin a dovolených doma, tak proč si trochu nezarelaxovat, než propukne další školní rok. Taková příjemná tečka za prázdninama.

Konec keců...

Fakta:

3. RAZÍTKOVÝ WORKSHOP 

Kdy? Pátek 29. 8. 2014
Kde? Dobrunda - ateliér, Loretánská ulice 174/3, Hradčany, Praha 1
V kolik? Od 17.00 - 19.30
Na co se razítka dají použít? Textil (přírodní materiály), papír, kamínky, keramika...

Co s sebou? V podstatě nic moc s sebou nepotřebujete, snad jen nějakou představu, co byste si chtěli vyrobit za razítko. Nebo si s sebou vezměte rovnou vytisknuté obrázky třeba z internetu.

Co bude na místě bezplatně k dispozici (materiál nakoupený za zápisné)? Papíry a plátno na testování razítek, profi rydlo, gumy, tužky, barevné razítkovací polštářky na textil a na papír, barvy na textil, plátěné tašky, nožíky, pauzovací papír, náplasti (náplasti jsou mega důležité při používání rydel).

Co získáte a odnesete si domů? Vlastní rydlo, plátěnou tašku na potištění a vlastní razítko/a.

Kolik to stojí? 500 Kč.

Kapacita? Maximálně 6 osob.

Jak se přihlásit? Přihlašte se, prosím, přes můj email jinochova@gmail.com.

Jak se dostanete do ateliéru? Ideálně tramvají č. 22, výstup na zastávce Pohořelec. Přejdete přes náměstí s podloubím přímo do ulice Loretánská.

Já vám účast potvrdím v emailu (případně dohodneme jiný termín, když už bude plno) a zašlu číslo účtu, kam zaslat zápisné.

Jestli jsem zapomněla na nějakou informaci, napište mi to do komentů nebo emailu.

Budu se na vás moc těšit!






8 komentářů:

  1. Tak ať se daří, já věděla, že budeš mít úspěch! Ty lněné pytlíčky, co jsi holkám udělala jsou boží. Mám ráda takové drobné detaily....:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! I já mám ráda drobné detaily a taky optimalizovanou organizaci :))) (ascendent v panně nezapřu).

      Vymazat
  2. Škoda,že to mám tak daleko. U ručního tvoření se krásně "čistí hlava".Mám od Tebe tašku s potiskem a má velký úspěch.
    Prosím Tě, ty jsi zdatná IT a já prudce nezdatná. Nevíš náhodou, proč se mi na blogu objevuje v seznamu četby jen jeden příspěvek (ten nejnovější) a ostatní se nenačtou. Nemám teď vůbec přehled o nových příspěvcích. Nemám něco špatně nastaveného? Díky moc,moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, už jsi několikátá v pořadí, kdo se mě ptá, ale mám stejný problém a vůbec nevím, co se stalo :(. Tak je mi líto, ale neporadím :(

      Vymazat
  3. s timhle clankem mi jdes akorat do rany! zrovna dneska jsem v papirnictvi (v Brne u Vagnera) narazila na OBROVSKOU gumu! fakticky obri, vyrobce koh-i-noor, na obalu krtecek, neco malo pres 100 korun ;) Market

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nepovídej! Tak si jich kup do zásoby, bůh ví, jak dlouho je budou mít :)

      Vymazat
    2. Narazily jste na ně někdy v nějakym e-shopu??

      Vymazat