středa 4. června 2014

Razítkový workshop II

Pro větší zájem o workshop jsem zajistila v Café Lajka ještě jeden termín.
Kromě data se nic nemění, vše je stejné jako pro první workshop, ale pro jistotu:

2. RAZÍTKOVÝ WORKSHOP 

Kdy? Sobota 12. 7. 2014
Kde? Café Lajka, ulice U Akademie 11, Praha - Letná
V kolik? Od 12.30 - 15.00
Na co se razítka dají použít? Textil (bavlna), papír

Co s sebou? V podstatě nic moc s sebou nepotřebujete, snad jen nějakou představu, co byste si chtěli vyrobit za razítko.

Co bude na místě bezplatně k dispozici (materiál nakoupený za zápisné)? Papíry a plátno na testování razítek, rydla, gumy, tužky, barevné razítkovací polštářky na textil a na papír, barvy na textil, nožíky, náplasti (náplasti jsou mega důležité při používání rydel).

Co získáte a odnesete si domů? Vlastní rydlo a vlastní razítko/a.

Kolik to stojí? 350 Kč.

Kapacita? Maximálně 6 osob.

Jak se přihlásit? Přihlašte se, prosím, přes můj email jinochova@gmail.com. Napište mi své jméno a orientačně, na co budete chtít tisknout, pokud to víte.

Já vám účast potvrdím v emailu (případně dohodneme jiný termín, když už bude plno) a zašlu číslo účtu, kam zaslat zápisné.

Jestli jsem zapomněla na nějakou informaci, napište mi to do komentů nebo emailu.

Budu se na vás moc těšit!





Žádné komentáře:

Okomentovat