sobota 21. června 2014

Music Inspiration #30 - Blue Effect

Jubilejní 30. hudební inspirace je věnovaná kultovní české kapele. Mám ji ráda, a to nejen pro Slunečný hrob. Mnozí si možná myslí, že už tahle muzika není in, ale je to jen předsudek. Jen si je poslechněte.

Aktuální sestava, která spolu hraje, tuším, že už deset let, srší energií a já mám slabost pro zpěváka Honzu Křížka, bývalého frontmana crossover bandičky Walk Choc Ice, která přestala existovat v roce 2003.

Blue Effect založila v roce 1968 spolu s Jiřím Kozlem, Vladimírem Mišíkem a Vlado Čechem česká kytarová legenda Radim Hladík a ten s kapelou vydržel do dneška (kapela přestala hrát v roce 1990 a znovu se dali dohromady v nové sestavě v roce 2004). Klobouk dolů a respekt.

Mám pro vás Slunečný hrob (to prostě musí být), album Meditace (1970)


... a nezbytné Rejdit, převzaté z repertoáru Walk Choc Ice (album Rejdit, 2000)



P.S. Ve čtvrtek jsme byli v Lucerně na koncertě k prvnímu výročí smrti Filipa Topola, ale vzhledem k tomu, že jsme kvůli nahulenýmu vzduchu odešli dřív (jsem hysterická a nemůžu v zakouřeným prostředí normálně dýchat), přišlo mi dost pozérský sem teď dávat něco od Psích Vojáků, i když je mám moc ráda. Tak třeba příště. Hezký víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat