středa 25. června 2014

Lněná taška s vyšívaným ananasem

Nejdřív připomenu soutěž o drobnosti z Barcelony... a hned už se budeme věnovat tašce.

Letní taška na přání z ručně tkaného lněného plátna a s vyšívaným ananasem. Široká ucha (také na přání). Pro fotografku Báru.

Letos je ananasí potisk v kurzu, to už asi víte, tak proč to trochu nepřiživit vlastní výrobou. Navíc, je léto, čas exotických dovolených nebo třeba piňa colády (tu já tuze ráda).

Jinak si ananas můžu dát tak maximálně v kompotu a to neni ono. Mám na něj z nějakých neznámých důvodů alergii. Ale při zimních výjezdech za exotikou si ho vždycky alespoň jednou dám, protože ochutnat lokální ananas dozrálý na sluníčku je nebeský požitek.

Na chvíli se teď ze mně stala švadlenka a vyšívačka (jak se sakra říká těm, co vyšívaj?), což je velmi příjemná změna. Ale jinak maluju pořád, to teda ne, že ne.



Mákla jsem si, to ne že ne, ale moc hezky jsem si zavyšívala.


12 komentářů:

  1. Nehnu se dnes z domu dokud tady ten pošťák nezazvoní! To je prostě nádherná práce a já moc děkuju ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuju, doufám, že se Ti bude líbit i na živo :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. :) Díky! Byla to moc příjemná práce.

      Vymazat
  3. Seš moc šikovná, hlavně že to baví :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je opravdu nádhera!!! Jsi fakt šikula největší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, díky moc :) jsem teď takový vyšívací maniak :)

      Vymazat
  5. Ta je nádherná! Krásné barvičky na bílém podkladě. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ten materiál si výšivku přímo říká :)

      Vymazat