středa 18. června 2014

Jaký byl startovací razítkový workshop

No páni! Ty holky jsou tak šikovný!

Abyste rozuměli, včera proběhl razítkový wokrshop, který jsem oficiálně ani nevyhlašovala, protože si ho vyžádaly a zcela naplnily kamarádky z kurzu vyšívání.

Byla jsem příjemně překvapená, jak krásné věci vznikly a určitě tahle razítka budou použitelná například jak na vlastnoručně postisknutý balící papír, tak třeba na cedulky k dárkům, obálky nebo na textil (prostírání, polštáře, trička...). Použití razítek je prostě pestré.

Já děkuju za úža atmosféru nabitou báječnou energií!

Teď vím, že založit nějakou sdílenou dílnu, kde se bude pracovat nebo budou probíhat workshopy není vůbec špatný nápad! Přeci jen v kavárně to není stoprocentně ono, i když Café Lajka je parádní a vstřícné místo s moc milou obsluhou.

A nebyly jsme sami, přišly i návštěvy... Pan Burák a pan Mikešek. Alespoň obohatili naší ryze dívčí společnost, i když to oba víceméně prospali. Prostě chlapáci, no... hahaha!

Kdo by rád razítkoval a worshopoval, dvě místa na červenec jsou ještě volná a v sprnu nejspíš taky něco bude.

Podrobnosti k červencovému workshopu tady.

Docela bych se vydala workshopovat třeba na Moravu (Ostrava, Brno?). Byl by zájem? Bohužel by to ale kvůli naftě a času nebylo za 350 Kč jako to je v Praze.



A teď, obrazová dokumentace...

Všechno pěkně načančáno před příchodem...






... a pozoooor! Akce!








Buráček s paní Liškou na razítkách...



... a osobně.



No a co já? Já si užívala návštěvu...


22 komentářů:

  1. Bylo to super a fotky mi tu báječnou atmosféru jen připomněly. Jediná špatná zpráva je, že opičce Momo se ulomilo ucho, ale snad to půjde přilepit, případně dokreslit, až s tím Domi bude tisknout:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, opička Momo měla úraz! To mě mrzí, ale Ty vytvoříš v mžiku novou, myslím, že jsi v počtu razítek byla naprostý rekordman :)

      Vymazat
  2. Myyno, bezva! Myslím, že cena za kurz by klidně mohla být vyšší (když přihlédnu k tomu, co všechno máš k dispozici a co si účastník odnese domů, no a za dvě a půl hoďky...). Co se zkusit jako hostující lektorka spojit s nějakou výtvarnou dílnou? Mají prostory, reklamu, klientelu apod. V Brně znám Výtvarnou dílnu Matilda, jsou fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Nápad dojet na Moravu je zatím ve fázi klíčení, ale díky za kontakt, pokud bych to opravdu zrealizovala, spolupráce s nějakou dílnou by byla nutná. Těžko bych si mohla nakráčet do nějaký kavárny jen tak a zabrat 4 stoly, to mi projde leda tak v Café Lajka :D. Díky!

      Vymazat
  3. Holky,
    to byl včera můj dvouhodinový ráj na zemi!!!
    Někdo se o mě staral,
    byla legranda,
    všichni milí,
    paní Lektorka nejkrásnější a v sekci(!) razítek nejzkušenější,
    stačilo mrknout a obsluha už klopýtala s kapučínem,
    s materiály z ciziny i z Žižkova se pracovalo jedna báseň,
    prostě 100% idylka, tedy skoro - aspoň do chvíle, kdy jsem omylem Mikimu místo dudlíku strkala do pusy gumu MILAN ... ale o tom pšt ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Guma MILAN má široké využití, hi hi.
      Byly jste báječné a je pravda, že obsluha v Lajce je uplně ukázková. Mám to tam moc ráda.
      Dííík!

      Vymazat
  4. No páni, to vypadá naprosto skvostně! Pokud zavítáš s workshopem na Moravu, hlásím se! Jedno razítko hezčí než druhé a Tobě to sekne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, díky moc! Skoro to vypadá, že do Brna fakt zavítám, už padají nabídky na místo, což mě moc těší. Jenom si to musím promyslet s trošku míň horkou hlavou :).

      Vymazat
    2. Doufám, že i po vychladnutí je Brno stále favoritem na uspořádání workshopu. Šla bych!

      Vymazat
    3. Rozhodně ano, ale v srpnu mám nahlášenou na workshop slečnu z Brna, co vede tamní workshopy, takže přepokládám, že jede okouknout know-how, aby to pak mohla převést k nim, čímž mi odpadne ta dlouhá cesta a já budu docela ráda :).
      Navíc, koukala jsem u Tebe na blogu, že rozhodně žádný razítkový workshop nepotřebuješ, neboť máš krásná razítka i bez něj :).

      Vymazat
  5. Teda razítka jsou fakt krásné. S tím workshopem to není špatný nápad, myslím, že bys měla úspěch a doplnit ho ještě i o výtvarné techniky .... A moc ti to s mimčem sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi, hi, jo pani Herodesová si miminka chová ráda a pak je zase ráda vrací :D
      Razítka byla krásná, jedno lepší než druhé... No a workshopy... to se uvidí. Teď je to taková euforie po prvním vydařeném a čas to prověří :)

      Vymazat
  6. Vypadá to jako slušná akce :). Mám ráda takové pracovní tvůrčí setkání. Jezdila jsem párkrát s Velkým Vozem jestli znáš, takže velmi dobře znám :). Třeba by tě tam vzali jako instruktorku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak, já a instruktorka, to by nedopadlo dobře :). Já musím být sama svým pánem, jinak trpím :D A navíc ty workshopy, pokud se rozjednou, bych chtěla mít max. jednou za měsíc. Aby to byla radost a ne starost :)
      A Ty jsi jezdila jako instruktor nebo jako fanynka? :)

      Vymazat
    2. ne jen účastník, ale manžel dělal jednu akci. :)

      Vymazat
  7. Paní liška je prostě boží, hned jsem dostala chuť si udělat nějaký nový razítka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělej a pak uka :)
      Guma MILAN to jistí :)

      Vymazat
    2. A ještě k tomu má dneska svátek! :D

      Vymazat
  8. Tak v prvom rade: máš super zúbky!:-) No a k workshopu - júúj, ani nemám slov, to je tak krásne! Až dojemné. Ako je to všetko pre každého starostlivo pripravené, papiere, ceruzka, farebné látkové vrecúška♥... strašne milé!:-) A výtvory úžasné, obláčik, zajačik! Jaj...:-) Atmoška až u mňa v obývačke! Špicové:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó děkuji moc!
      Já jen chtěla, abychom se tam cítily dobře, přeci jen jsem měla trému, jestli je to bude bavit :)

      Vymazat