pátek 27. června 2014

CMY agitka pro Zuzku

Do pondělka 30. 6. platí soutěž o drobnosti z Barcelony...

A tahle taška je pro změnu Zuzčina alias Zrzčina.

Barvy nechala na mě a tak jsem ji pro legraci udělala ovoce a zeleninu téměř v kompletních barvách svatého grálu všech grafiků - ve CMY(K)u (Cyan, Magenta, Yellow and Key - to je černá, která tam ovšem není a je nahrazená stříbrnou).

Plátno je stará známá z Humenného. Rozměry na pořádný nákup, široké dno a pěkně silná ušiska.




14 komentářů:

  1. Výbornááá!!! Mám doma tiež také plátno po mojej babke a prababke, dokonca aj pruhované. Už som z neho šila tuto http://recyveci.blogspot.sk/2013/09/usite.html ,ale aj takáto taška ma veru láka:) My máme doma väčšinou malé, no je to oštara niesť nákup v troch menších, keď môžem mať takúto megu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alex, děkuji! To je velmi podobné plaktno jako mám já z toho Humenného a abych byla upřímná, uplně ho zbožňuju. Jěstě mám konopné, taky je velmi krásné.
      Já mám tuhle velikost taky a musim říct, že tašku tahám všude, protože se do ní vejde prakticky cokoliv :)))

      Vymazat
  2. Všechny tašky co ušiješ a vyšiješ jsou nááádherný!
    PS: Ještě jsem k tomu stroji nezasedla, ale teď už teda musím:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Mohu potvrdit, protože dvě už mám doma a jedna krásnější než druhá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó díky! To je tím úžasným materiálem! :)

      Vymazat
  4. Ta je parádní! Líbí se mi takovýhle „jednoduchý“ design – když to není nijak přezdobené. A i to plátno vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  5. Perfektná, tiež sa mi páči ten nápad s farbami, neskutočne veľa možností a každá môže byť iná. Kam na to chodíš? Šikula.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nika, děkuji! Hi, hi, kam na to chodím? To přichází za mnou uplně samo :D

      Vymazat
  6. Páni, barvičkama jak na VysočinaFest! Moc se mi líbí ta široká ucha, nemaj šanci se zařezávat do ramene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem se podívala na stránky VysočinaFest a fakt, že jo! :D
      Mám ráda široká ušika u tašek. Je to praktický a jiný :)

      Vymazat