úterý 10. června 2014

Barcelona - den první

Zatím, co se Česká republika koupe v teplotních rekordech, já jsem si přeletěla trochu víc na jih do příjemných 26 stupňů, které tu jsou ovšem i večer, což už taková výhoda není (na spaní).

Včera jsem moc foto špeků nezachytila, takže omluvte ubohou obrazovou dokumentaci, následující dny už snad budou zajímavější... Protože jsem tu sama, většinu cesty z letiště jsem se táhla s bagáží a vytahovat foťák už bylo nad moje síly.

Mám tu nedaleko kamarádku, ta ale bydlí jinde. Já jsem zakotvila u sympatické Neus, jež pronajímá pokoj ve svém bytě, který je geniálně situovaný ve čtvrti Gracia.

Množství malých místních krámků s ovocem otevřených do noci, je mi sympatické. Taky je tu na každém rohu palačinkárna, pivnice, restaurace nebo alespoň pekárna. Též otevřené do noci. Už se ráno vidím, jak tápu ztracená a hladová městem a scháním něco k jídlu v čase, kdy je všechno zavřené. Protože tady to ožívá až po poledni a žije večer. Ale jsem optimista a jako pojistku jsem si na ráno nechala nektarinku.

Jsem tu částečně pracovně, částečně kvůli fotkám. A taky jsem chtěla využít toho, že je tu moje kamarádka se svojí malou dcerkou na prázdninách u tchýně s tchánem. Přeci jenom průvodce znalý místních poměrů je k nezaplacení.

A tady bydlím... (ne na té lavičce, ale v tom červeném baráku).


Okolí mi silně připomíná Montmartre v Paříži.



A večer je tu uplně plno všude po lavičkách, kavárnách a hospodách.



A nechybí samozřejmě street art.





7 komentářů:

  1. Ahoj cestovatelko! Těch 26 stupňů ti fakt závidím, protože u nás je teplota v bytě v 8 h ráno 27 stupňů. Bydlíme ve střešní nástavbě :-( Jakmile byt nabere svoji teplotu, drží si ji prakticky do podzimu. Takže jak to jde, jsme někde u vody. Dneska jsem klukům slíbila bazén se slanou vodou, ale jako na potvoru mám dvě focení, takže až odpoledne. Fotky jsou super, sleduju na instagramu! Tak si to tam užij! papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak tady je to večer v bytě to samý, ale venku bylo rozhodně líp, než v Čechách :).
      Užij si focení a já si ho tady taky užiju :) ... už se na to celá klepu, včera to bylo dost hektický, ale dneska už snad naberu normální tempo.

      Vymazat
  2. Ježišmarjaa, Barcelona.Tam jsme si před pár lety udělaly holčičí víkend.... a pak si město musely prohlídnout v Praze v bedekru:) Mávám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D podobný zážitek mám z Berlína... tady jsem v tomhle ohledu "naštěstí" více méně sama, takže třeba stihnu i něco zajímavýho :).

      Vymazat
  3. Bomba, díky za první fotoreport, Ty se tak strašně máš! Těším se na další fotky a informace a zážity a tak všechno. A jde Ti to báječně. Ostatně jako vždycky.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se taky máš, vždyť budeš co nevidět v Paříži! :)
      A díky za kompliment <3

      Vymazat