pondělí 23. června 2014

1. razítkovací workshop - výsledky

V sobotu proběhl první oficiální razítkovací workshop v oblíbené Café Lajka.

Nemůžu si pomoct, ale já jenom zírám, jak jsou všichni šikovní. Výhradně dámské osazenstvo vytahovalo zpod rydla jeden trumf za druhým!

Myslím, že jsme si tohle zatažené sobotní odpoledne báječně užily (proto to hnusně žluté světlo na fotkách, protože jsme si musely svítit), bylo to prima, bylo to inspirativní a já se budu těšit na červencový sedánek (už je i zcela naplněný) 12. 7. Opět v Lajce.

No a v srpnu bude workshop taky, ale s několika novinkama a zatím to vypadá na pátek 29. 8. od 17.00. Dám ještě vědět přesně.

Novinkou bude jednak místo konání - ateliér Dobrunda na Hradčanech v Loretánské ulici v krásném historickém domě a další novinkou bude rozšíření materiálu o plátěné tašky a pořádná rydla. Ty školní linorytové sady, které jsem nakoupila pro první tři workshopy jsou sice fajn, ale s kvalitou ostří profesionálního rydla se to nedá srovnat.

Takže v srpnu nově s jedním pořádným rydlem (samozřejmě minimálně dvě sady školních rydel budou k dispozici, kdyby někdo potřeboval). Sice to udělá workshop asi o 150 Kč dražší, ale troufám si tvrdit, že výsledky budou vznikat o mnoho hladčeji.

A teď už fotodokumentace...

Tentokrát jsem připravila "starter kit" v konopných pytlíčcích se jménem, protože já, starý sklerotik, paměť na jména prostě nemám a takhle jsem spojila příjemné s užitečným.



Velmi, velmi, velmi dobrá knížka o razítkování od Geninne D. Zlatkis. Vřele doporučuju, k dostání na Amazonu.


A tady už jsou hotová díla!



Ups... Terezčina nehoda s ulomenou nožkou... ale velmi rychle to vyřešilo spešl razítko s vodou! A mimochodem, vidíte rozdíl mezi originálem (šedý plameňák) a jeho razítkovým klonem? Já ne! N-e-u-v-ě-ř-i-t-e-l-n-é!

Klářina dokonalá zkratka... Ta zvířátka nemají chybu!



Něžný folklor mojí jmenovkyně Markéty. Že by to jméno sdružovalo fanynky folkloru?


Dáša rozsvítila lampičku a hned jsme měly víc světla!


A tady je názorný příklad, jak z několika malých razítek vystavět jednu velkou plochu na plátěnou tašku... Zuzka je kreativní architekt!




24 komentářů:

  1. Já teda čučím! Fakt šikuly. Úplně mě svrbí prsty. Doporučíš značku dobrého rydla?
    Zrovna tento týden se chystám s potomky potiskat / nabarvit / pomalovat tašky jako dárečky učitelkám z MŠ ke konci školního roku. To jsem zvědavá na výsledek. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem čučela :)
      Výborný nápad, s těmi tiskátky! Rozhodně můžu doporučit profi rydla značky Šerák, seženeš v lepších výtvarných potřebách. Jedno stojí asi tak 250 Kč výš, ale jsou skvělý. A dost ostrý, tak pozor :)

      Vymazat
    2. Díky.
      Tašek mám doma deset let starou zásobu, je třeba začít spotřebovávat. :-)

      Vymazat
  2. Bylo to senzační, i když mýmu plameňákovi upadla noha :-D
    Díky za parádní workshop!!! Už jsem zaúkolovana ségru v Paříži, ať hledá obří gumy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, výborný nápad! Myslim, že velký Milan by v Paříži mohl bydlet :)

      Vymazat
  3. Krásný, poslední taška mě teda dostala, žůžo úžo! A Gennine taky žeru, u ní jsem hledala inspiraci, když jsem se učila dělat razítka já :) La Petite Anne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Geninne je boží! Dělá toho tolik, že je pro mně velkou inspirací.

      Vymazat
  4. oooooooooooooooo (emotikon otevrene pusy, neschopne slov, jak jsou ty holky sikovny! krasa!!!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, tento emotikon je zcela na místě! :)

      Vymazat
  5. Ještě jednou moc děkuju, Markéto! Bylo to skvělý. Chystáme se doma rýt další a další milany... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky díky, Kláro!
      Koukám, že pojem "milan" už zdomácněl, to je velmi vtipné :)

      Vymazat
  6. Ještě před prací jsem dneska vběhla do papírnictví, milany neměli, tak jsem koupila několik gum koh-i-noor. Už se těším, až rydlem zaryju, je to jak droga:) Markéto, dík, jsi strašně fajn razítková lektorka, těším se na příště!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó Dášo, děkuju moc! Jako droga to je, rozhodně z toho mám stejný pocit :)
      Taky se těším na příště! :)

      Vymazat
  7. Teda učenlivé a kreativní studentky máš! Moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, asi k sobě přitahuju šikovný lidi. Mám na ně štěstí :)

      Vymazat
  8. Mně je tak líto, že jsem tam nemohla být :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám že někdy příště to vyjde! Mezitím jsem našla moje stará razítka :D

      Vymazat
    2. Taky doufám, že to někdy vyjde a pořídíš starým razítků nové kamarády :)

      Vymazat
  9. Taky ještě jednou moc díky!jen co nám skončí prázdniny, hned taky naběhnu pro milany. Antonín byl z tisknutí nadšenej, i když jsem spěchala a moc sem ho k tomu nepouštěla, fak se těším, co spolu postavíme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, moc se mi líbila variabilita Tvých razítek! Krása! :)
      Tak to pak nezapomeň dát na blog, až vznikne něco dalšího. Jsem zvědavá :)

      Vymazat
  10. Co tvoříš už nějakou dobu nadšeně sleduju, a co vyrobily holky na Tvém workshopu mě taky nadchlo..... na workshop se momentálně přihlásit nemohu, ale díííky moc za tip na knihu. Neodolala jsem a už ji mám a je fakt krásná. Hned v pondělí letím taky pro milany - jestli je u nás tedy někde seženu ;-). Ještě jednou dík. Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simono, tak to mám radost! Ať se Ti pěkně razítkuje a kdybys narazila na hodně velký Milany, dej vědět :). Díky!

      Vymazat