pátek 9. května 2014

The Baobab / Baobab

For English scroll down.

Baobab je super dřevina. Kvůli baobabům se chci podívat na Madagaskar. Viděla jsem jich pár v Tanzánii, ale na Madagaskaru žijou ty největší a nejbizarnější druhy.

Tenhle obrázek jsem už představila na Facebooku a vracím se k němu znova.

Jako potisk na látku by byl moc pěkný. Už si zase sním svůj sen o látkách, ale víte co? Tuhle neděli jdu na kurz textilního sítotisku a to si pište, že pokud to bude jen trochu technicky možné, tak alespoň jednobarevný sítotisk hodlám provádět. V domácích podmínkách to prý jde také. Kosí sestry na Fleru jsou toho důkazem a jsou to teda holky šikovný.





Na potisku by byl moc pěkný takhle...


A nebo červený? Tuhle kombinaci vymyslela Simona, od které mám krásné šaty. Myslím, že to vymyslela moc pěkně.


--------------------------

Baobab is very nice tree. Because of the baobabs I would like to visit Madagascar. I saw some of them in Tanzania but on Madagascar there are growing most bizarre and highest baobabs.

I can imagine the baobab pattern on the textile fabric. Oh yes, I am dreaming my dream about my own fabric patterns again. But you know what? This Sunday I'm going to learn how to make screen printing on the fabrics and if I will be able to do it, I will make screen printing at home even if it will be just one colour screen printing. Everything is possible, I know it.

The red and blue pattern is Simona's idea (Simona tailored me my beautiful dress) and I think her idea is brilliant.

4 komentáře:

  1. Krásný! Však už jsem ho obdivovala. Marki, znamená to tedy, že ta ananasová látka pro mě nebude? :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Baru, napsala jsem Ti mail, jak to teď je s látkama. Hezký víkend! :)

      Vymazat
  2. Já chci taky umět sítotisk! Už se těším až poreferuješ, jak bylo na kurzu:) Já zatím teda razítkuju, ale není to ono....A ten baobab je perfektní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby mělo razítkování úroveň, neni to vůbec snadné. Taky se učím dělat razítka a mám už hrozně dlouho připravený článek na DIY razítkování, ale pořád je to takové nějaké... no, chce to cvik. :)
      Sítotisk mě přitahoval dlouho, plním si tím další sen a doufám, že se za těch 8 hodin budu schopná něco naučit :).
      Dám určitě vědět!

      Vymazat