úterý 6. května 2014

Smoking / Kouřící

For English scroll down.

Na Minty Finty jsem se minulý měsíc zúčastnila soutěže o voucher na oblečení od Youngprimitive...
Měl se vytvořit nějaký vlastní motiv na tričko. Tak mě napadla tahle dáma... No nutno dodat, že pracovně jsem to nazvala "Po šichtě".

Já vím, že kouření je fujky a blé, sama nekouřím, nicméně obrázky kouřících dam se mi líbily vždycky. Nesmrdí jako ve skutečnosti a vypadají elegantně (většinou). Asi i proto se mi to líbí třeba ve filmech, ale jinak fakt ne.

V soutěži jsem neobstála. Konkurence byla zničující.



----------------------------

Last month I participated in the Minty Finty blog contest. The point was to make some t-shirt design. So I made this young woman... True to be told, I call it "After Work".

I know smoking is bad and not nice and blah, blah, blah. I don't smoke. But I always like smoking woman pictures because it does not smell like it smells in reality and it looks so elegant (mostly). Perhaps, that's why I like it in movies as well.

I wasn't successful in the contest. Competition was too strong.

12 komentářů:

  1. I když jsi v soutěži neobstála, mě se ten obrázek líbí a i když nekouřím, klidně bych si ho na tričko nechala natisknout ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  2. Čože? Žiadam o prehodnotenie výsledkov!;-) Škoda, držala som palce... Tak nabudúce Markét! Alebo si po tom kurze sieťotlače tričko rovno sama vyrobíš.:-)) To bude bezkonkurenčne konkurenciu zničujúce!:D ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lusy, to si piš, že jestli to půjde sítotiskem, to tričko mě nemine :D
      Díky za držení palců, příště musíme přidat ještě malíčky :)))

      Vymazat
  3. Pro mě jsi byla jasný vítěz ty! Moc zdravím ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baruš díky a taky moc zdravím! :)

      Vymazat
  4. Krásná je, v mojí top trojce by určitě byla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, dík! Byla to prima soutěž :)

      Vymazat
  5. po šichtě to fakt sedí :-D. Povedla se, tričko by se mi určitě líbilo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, víš, jak to mám... Jak si něco vezmu do hlavy, jen tak se toho nepustím, takže možná, že si to tričko pro radost i vyrobím :D

      Vymazat
  6. Je to krásný, taky bych to na tričku brala hned. Víc než vizuálno, ale koukám hrálo roli literárno.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, literárno mě dostalo, ale neva :). Děkuju!

      Vymazat