pátek 23. května 2014

Rok po té

Přátelé, dneska je to přesně rok, co jsem s drzostí vlastní snad jedině Střelcům otevřela svůj obchod na Fleru... S minimem zkušeností s digitální grafikou, stylem pokus-omyl a tvrdou prací jsem se došplhala za ten rok ke zkušenostem naprosto vyhovujícím. Je třeba se pochválit. A tak se chválím.

Byl to rok náročný, někdy dost ubrečený, se střídavými tendencemi k naprosté euforii a totálnímu pocitu zmaru. Dost jsem se naučila.

Hodně z mých čtenářů se časem rekrutovalo na moje zákazníky. Máte mé velké a nekonečné díky a obdiv za to, že jste to se mnou riskli.

A dál? Velkým obloukem přes vektory a pixely se vracím k ruční tvorbě. Nedávám digitální grafice sbohem, to rozhodně ne, ale objevila jsem pro sebe svět textilních materiálů a ten mě teď přímo požírá. A přidala jsem akvarel.

Akvarel jsem přidávala postupně a opatrně, ale už se s ním cítím mnohem lépe. A doufám, že se to bude zlepšovat. Mám ho moc ráda.

A mám pro vás dárek!

Pro tento den a následující víkend je pro můj obchod na Fleru vygenerován kód na 20% slevu. Kód najdete na obrázku dole. Pokud se rozhodnete pro nákup, kód zadejte při objednávání.

Všem, kdo jsou před rozhodnutím, jestli přetavit svůj koníček v práci na plný úvazek, říkám: jo, pojďte do toho. Není nad to dělat to, co vás fakt baví ze všeho nejvíc, i když je to někdy na palici. (Ale co není, žeano?)

Neměnila bych.

Hezký víkend, vaše Myyna-Markéta.

Můj nový přítel. Od včerejška. Mám k němu velký respekt. Nakonec zvítězila značka Singer, protože mám Singer obchod se servisním střediskem co by kamenem dohodil. Cítím se tak trochu jistěji.






32 komentářů:

  1. Marki, gratuluji k prvnímu roku a přeji spoustu dalších úspěšných let. Ono to chce i značnou dávku sebevědomí, když jde člověk s kůží na trh, ale jsem strašně ráda, že zrovna ty jsi to nevzdala! A když bude nejhůř, přečti si tu mantru :-) Jinak fešného přítele sis vybrala jen co je pravda. Ať vám to spolu pěkně klape nebo vlastně šije :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, děkuju! Mantru si říkám pořád, někdy funguje míň, někdy víc :)))
      Doufám, že Singer nepřejmenuju na Sígr :), snad bude fungovat dobře!

      Vymazat
    2. :-) Těším se na textilní výrobky!

      Vymazat
  2. Tak gratuluju, jsi skvělá a přeju Ti v dalším roce mnohem víc té euforie a co nejméně slz.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju své první zákaznici na Fleru! Slzy být musí, aby si člověk uvědomil štěstí, když přijde, ale nemusí jich být zas moc, to je pravda :)

      Vymazat
  3. ja Ti fandím....a teším sa na krajčírske výtvory....a som tá na tom "telefóne"....keby dačo....
    škoda, že ja nemám ani trochu drzosti a toho sebavedomia mi tiež nebolo veľa nadelené....ale pracujem na tom...chcem sa zlepšiť v sebapropagovaní...(napísať to je pre mňa veľká vec :), prvý krok je za mnou..)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, děkuju moc! Výtvory budou asi legrační, ale slibuju, že se budu snažit! A to víš, že se ozvu, kdyby něco ;)
      Sebepropagování je nutné, bohužel, není to uplně moje nejmilejší věc, na druhou stranu, když to človek pojme hravě, dá se to vydržet :) Držím palce!

      Vymazat
  4. Marki, tu houpačku znám. :-) Baví mě tě pozorovat, jak se vyvíjíš a nestojíš na místě. Moc mě bavíš. Líbí se mi akvarely, tvé pokusy s látkami a těším se na vše, s čím dalším příjdeš. Gratuluji k výdrži i ke stroji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olive, děkuju, děkuju! Mě zas baví Tvoje tvorba. Velmi obdivuju!

      Vymazat
  5. Obdivuju všechny, kterým se koníček stane prací. Také bych si to moc přála, ale asi nemám tu odvahu..... bohužel nejsem Střelec :-(. Ale moc ráda si o tom aspoň čtu a plní mě to nadějí, že se někdy také třeba odhodlám.... Gratuluju a těším se na textil! Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simono, děkuju! Odvaha mi nikdy nechyběla, tak uvidíme, kam to povede dál :)))
      Doufám, že textil vyjde a všechno klapne. Měj se krásně!

      Vymazat
  6. Marki, taky moc gratuluju a těším se hlavně na tvoje látky! A stroj ať ti pěkně šlape! No a tvoje pocity chápu, já sice své koníčky jako obživu nemám, ale říkám si občas, že by to nebylo vůbec špatné. Ale myslím, že uživit se s tím bohužel moc nedá - nebo dá ....? :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Jano, hádáš správně, uživit se tím nedá :))). Nebýt mého manžela, zřejmě přejdu na sosání nektaru z květin jako kolibříci, protože veškeré vydělané peníze vracím zpět za materiál a svoje pokusy :).
      Děkuju a pan stroj to se mnou doufám ve zdraví vydrží :)

      Vymazat
  7. Obdivuju vás, renesanční lidi!!! A moc gratuluji!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirjanko, já si renesanční nepřipadám, ale děkuju! :)

      Vymazat
  8. Gratulki! My už pomalu vymýšlíme, co s ananasím potiskem (neasi ;), látky a papíry ti podle nás jsou úplně nejlíp :) Jestli budeš mít čas, stav se v neděli na blešák, oslavíme to limonádou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Mentolky a doufám, že workshop klapne! (neasi :) )
      Pokud bude čas, ráda se na blešák stavím :)

      Vymazat
  9. Gratulacia aj odo mna! Obrazkov od Teba uz mame viac a urcite este nejake pribudnu :-) Tesim sa na dalsie Tvoje vytvory urcite budu skvele ved ako inak by to bolo od skvelej zeny! Krasne dni Adika

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluju a mám radost že jsem majitelkou sic zatím jednoho díla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, díky moc! Ale byl to s tím dílem adrenalin :)

      Vymazat
  11. Už je po polnoci, ale ešte stiháááám! A letím s gratuláciou.:-) Tramtadadáá, Markét, prajem ti ďalší rok plný inšpirácie a zaujímavých podnetov, plnenia starých snov a nových výziev (napríklad s novým feši šijacím strojom!:), rok plný tvorivej zábavy a (tvojej) sympatickej húževnatosti a nebojácnosti:-). No a samozrejme kopec milých (a tiež inšpiratívnych) zákazníkov a svet oblečený do tvojich vlastných látok a potiskov!;-) Bavíš nás, len tak ďalej, fandím!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééééj, Lusy, jsi zlatá! Děkuji! :)
      Netrpělivě vyhlížím nějaké nové posty u Tebe na blogu!

      Vymazat
  12. Gratuluju k prvním narozeninám, první rok bývá nejhorší, ty začátky, takže to máš za sebou a teď už bude jenom líp ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, děkuju moc! On ten rok nebyl vůbec špatný, jen trochu víc obtížný :) a je fakt, že když ta obtížnost poněkud ustoupí, vůbec se nebudu zlobit :)

      Vymazat
  13. Krásny darček si si nadelila, už sa teším na výtvory. Nech sa darí s obchodíkom a nech ťa múza neopúšťa a hýčka si ťa vo dne v noci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nika, děkuju moc! Doufám, že dáreček bude šlapat a že se naučím ušít alespoň povlaky na polštáře :)

      Vymazat
    2. Urcite zvladnes... vankusov hlavne nie je nikdy dost a ked na nich budu tvoje grafiky tak to bude pojene priam matchy-matchy!

      Vymazat
  14. Preju co nejsuprovejsi druhej rok! At je to jen a jen lepsi - po vsech strankach! A hele ho! Pribyl dalsi t/Talent k tem tvejm! At vam to spolu pekne jde, uvidis, ze siti je dalsi vesmir :) (A to rikam z pozice osoby, ktera zvladne sit jen plus minus rovny veci, jak te znam, ty to dotahnes k siti nejen pravouhlejch veci!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko, to jsi moc hodná, díky!
      Já právě myslím, že pro mně bude vrchol ušít ten pravoúhlý steh, zatím dělám jenom takový hnusný vlnky :D

      Vymazat