sobota 17. května 2014

Music Inspiration #25 - Sinéad O'Connor

Ne, fakt vám tu nebudu doporučovat Nothing Compares To You. To sice není špatný, ale já tu mám něco lepšího.

Lákadlo z jejího alba Collaborations, které vydala v roce 2005 a zpívá na něm duety s různými umělci a kapelami. Je výborné.

Kingdom Of Rain - spolupráce s The The.




It's All Good - Sinéad a Damien Dempsey.





5 komentářů:

  1. Je výborná a pár let jsem nosila ten krátký sestřih á la ona .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, to muselo vypadat krásně!

      Vymazat
    2. Teda, Ty jsi musela vypadat krásně! :)

      Vymazat
  2. Prosím Tě, vzbuzovalo to někdy i velmi rozporuplné reakce. Třeba Ringo Čech mi vynadal do leseb, pak přišel s kytkou a omluvou. Lidi jsou zvlášťní! .)) Ale většinou byla odezva od okolí nejmilejší a hodně si mě taky chtěli hladit, vrrr mňau :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ringo Čech je... ehm... Ringo Čech. Jinakost vzbuzuje vždycky rozporuplné reakce, nicméně, já ji mám ráda. Taky jsem chtěla být v šestnácti holohlavá, ale s mojí malou hlavou bych už tuplem vypadala jako blázen, nejspíš by nebyla vůbec vidět :D

      Vymazat