pondělí 26. května 2014

Květ baobabu

Tak nějak nenápadně jsem ustoupila z psaní anglické verze. Možná jste si všimli. Není čas, ale třeba zase někdy bude. Já nevím. Mrzí mě to, nerada se omezuju jenom na češtinu, ale aby na tomhle blogu vůbec něco bylo napsáno, tak se holt nedá nic dělat.


Našla jsem si květ baobabu, když už jsem si tam pěkně zabaobabila na tašce a tak... Kvete teda nádherně.

Vodovky a tužka.









Zdroj arastiralim.com

10 komentářů:

  1. Páni, to je umělecké dílo. Tvoje i originál od přírody. Vidím poprvé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla překvapená, co že to ten divný strom umí vyprodukovat za krásu :)

      Vymazat
  2. Krásné, Tvůj se mi líbí snad ještě víc než originál.... Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simono, děkuju, originál je ale uplně dokonalý. Já jsem si to zas trochu přizpůsobila :)

      Vymazat
  3. Nikdy jsem ještě květ baobabu neviděla, je krásný .... a ta tvoje kresba je úžasná:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ty květy moc chtěla vidět. Snad se zadaří, příští cestu totiž chceme uskutečnit právě na Madagaskar a do tý doby si je budu malovat :)
      Moc děkuju za kompliment! Od Tebe mně to obzvlášť těší!

      Vymazat
  4. je to krasa, tiez pre mna premiera.
    Inak s tou anglickou verziou som sekla aj ja.. prosto nie je cas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mrzí mě to s tou angličtinou... ale třeba to zas jednou obnovím. :)

      Vymazat
  5. Češtinu mám raději:-) Květ je moc hezký.

    OdpovědětVymazat