čtvrtek 17. dubna 2014

TAG V peřinách

Převzala jsem TAGovou štafetu od Veroniky... TAG má název V peřinách a po pravdě, je to první TAG, který se ke mně dostal. Jako kdyby nestačilo, jak se člověk díky blogu pořád odkopává, ha ha.

Tak jo, jdu na to. Těžko vás asi něčím překvapím, ale přeju příjemný počtení...

Asi tam mělo být spíš "Dobré ráno!", ale já takhle svěže po ránu nevypadám.


Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin?

Bez iPadu a intenzivního tiku v levym oku. Počkat...možná to spolu souvisí...

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?

Sansoussi v žádném případě, jsem zimomřivá. Takže mě neužije na svůdné košilky, obzvlášť ty z jemných materiálů a krajek mi lezou na nervy, neb se kolem mě točí jako had a ráno se probouzím přiškrcená s košilkou u krku. Spím zásadně v maxi tričkách. A musí vonět Škrobenkou Z. To nekecám.

Kniha?

Jsem přesně ten typ, co ocení dvoustránkový popis toho, jak padá list ze stromu.Takže nejradši čtu cokoliv od Dostojevského, Eca nebo Bradburyho. Tenký knížky jsou mi podezřelý.

Kosmetické rituály?

Nečešu se, protože mě to nebaví (souvisí vůbec česání s kosmetikou?). Jenom po mytí hlavy. Ale dredy kupodivu ještě nemám. Vždycky, ať už jsem v jakýmkoliv stavu, se odličuju (když mi bylo 16 let, přečetla jsem si v Elle, že se to musí a vzala to smrtelně vážně) a piju čistou kohoutkovou vodu. Hodně vody. Už léta. Zdánlivě to s kosmetikou nesouvisí, ale fakt jenom zdánlivě.

Sklenička něčeho dobrého před spaním?

Jasně, vždycky. Jak není v lednici nachlazená minimálně jedna láhev Chardonnay, jsem nervozní.

Chrápu?

Ne, ale slintám.

Snídaně do postele?

Nikdy! Kdo to bude uklízet?

Díky za TAGovanou a přeposílám dál Nedokonale dokonalým holkám, Malé Aničce a Lucii, která má kapsu plnou nápadů.





14 komentářů:

  1. škrobenka Z je presne to, čo mi dnes bolo treba vidieť....musím si kúpiť....môj škrob som vyhodila minulý týždeň a mal úctyhodných 15 rokov a minula som iba polovicu....ja neškrobím ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky neškrobím, jen dávám do bílého prádla a do ručníků při praní tuhle škrobenku, protože nádherně voní a já tu vůni znám od babičky z dětství. Jinak bych řekla, že škrobí dost mizerně :))))

      Vymazat
  2. No kto by sa česal, veď za ten čas sa dajú stihnúť zaujímavejšie veci (napríklad čítať o lístí padajúcom zo stromu:-)).
    Rada by som napísala viac, ale viete, utekám do drogérie pre Škrobenku Z!:D Čo to jeee, to si vo Vreci nepamätáme, a musíme to mať! Bez Škrobenky Z sa predsa ani perinová štafeta nedá, nepatrí prevziať;-), super tip! Chcem to hneď. Nevadí, že to neškrobí, ak to vonia ako niečo od babičky z dětství...♥ Díky Markét!:-)
    P.S.: Odmietam pripustiť, že by tik v ľavom oku mohol súvisieť s iPadom v posteli... mnohé by to ale aj u mňa vysvetľovalo...;-) Krásny víkend (v perinách)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Lusy, těším se na Tvůj TAG, vážně jo! :)
      Škrobenka Z je prostě nejvíc :D (nakupuju i do zásoby).

      Vymazat
  3. Pěkný tag! Taky jsem nervózní, jakmile nemám v lednici vychlazené chardonnay! :-D bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk nikdy neví, kdy se mu bude chtít udělat párty, zásoby vína jsou nutnost :D

      Vymazat
  4. Velké trika jsou na spaní nejlepší! Proti snídani do postele jsem taky, ale z důvodu, že bych v té posteli pak ještě další dvě hodiny ležela a nic nedělala. :D

    OdpovědětVymazat
  5. děkujeme s Líbou z nedokonalýcjh a jen co se probereme z včerejší narozeninové oslavy, odpovíme podle pravdy:)

    OdpovědětVymazat
  6. Vidím, že tag si žije svým životem:-) Je ze mě pyšná máma!
    Přesně tuhle levandulovou škrobenku miluju na damaškové povlečení. Vůně je skvělá a spí se v ní skvěle, absolutní souhlas!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně někdo, kdo také používá Škrobenku Z! :) A ještě ke všemu máma tagu! To je prima :)

      Vymazat
  7. Teda ty ses odtajnila! :-D Sice nemám ráda drobky v posteli, ale kdyby mi snídani do postele někdo naservíroval, nezlobila bych se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uplné skandální odhalení!
      Problém se snídaní je krom drobků i ten, že já prostě nikdy nevim, na co mám chuť, dokud neotevřu lednici a nepodívám se, jaké možnosti nabízí :D

      Vymazat