pondělí 7. dubna 2014

Pineapple! Again! / Ananas! Zase!

For English scroll down.

Dáme si ho ještě jednou, aby nám nebylo smutno. Většinou nejdu s davem nebo se o to alespoň více či méně zdařile snažím, ale letošní ananasí mánie mě baví. Obzvláště pak s možnostmi digitální grafiky. To je prostě radost experimentovat.

A protože už si delší dobu připravuju potisky na autorské látky, zahrnula jsem ananas do svého látkového wishlistu. A když účet dá, nechám si udělat potisk a nakoupím si z něj látku, kterou pak s důvěrou svěřím Simoně T., aby ji přetvořila na šaty.



Plus ještě přidávám jednu půlnoční zahradu. Tu bych taky ráda viděla na bavlně. Co myslíte?




Tady je detail s jiným pozadím. Původně jsem chtěla kreslit seriózní květiny, ale pak mi to zas ujelo a sklouzla jsem ke své obvyklé fantasmagorii. Ale neva, moje ruka ví líp, co dělá.




Jaký jste měli víkend vy?

------------------------------------

Pineapple, ones more again. Normally, I am trying not to be influenced by the others and I am more or less successful, it depends... but this year's pineapple mania completely got me. And with the limitless possibilities of digital graphics it is real pleasure to do some experiments.

Because I am trying to prepare my first fabric patterns, I included also the pineapple print to my fabric wish list. And if I'll be lucky, I will buy that fabric to have a dress tailored by Simona T.

Plus, I'm adding the Midnight garden pattern here. I would like to see it on the cotton as well. What do you think? On the beginning I have idea to draw real flowers, but then I started to draw kinda fantastic shapes like usually. Well, I don't mind, my hand knows better what to do than my brain.

What about your weekend?

24 komentářů:

  1. Ananasové šaty by byly opravdu boží! .)

    OdpovědětVymazat
  2. Půlnoční zahrada je skvělá!!! Na látce si ji dovedu představit velmi :-)
    I ta světlejší verze se mi líbí, opravdu hezké motivy ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, díky, zahradu s tím modrým pozadím bych si nechala líbit na sukni, ale klidně i na závěs nebo ubrus. I když, ten nepoužíváme :)

      Vymazat
  3. ananásové šaty...teda šaty s ananásmi budú úžasné...
    polnočná záhrada super, ale fantasmagorické kvietky úplne naj...až také, že ma to zaskočilo a neviem si to na ničom predstaviť....zatiaľ....budem sa na nich pozerať a mňa to napadne...
    p.s. Tvoje ananásy mi pripomínajú lekno....teda to olistenie....kukni sa na to ešte raz....možno sa mýlim..:)
    jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, a co třeba na ubrus?
      Ananasům jsem udělala krátký sestřih, ale myslím, že leknín má širší listy. No ale je to možné, že v tom někdo uvidí lekníny, proč ne? Fantazii se meze nekladou :)
      Šaty by z toho mohly být parádní, jen se zatím nemůžu rozhodnout pro odstín... :)

      Vymazat
  4. Ananasové šaty bych si taky nechala líbit a květy na světlém podkladu jsou krásné! Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simono, děkuju! Pokud to vyjde a látka opravdu vznikne, bude u mně na prodej. A doufám, že brzo :)

      Vymazat
  5. Půlnoční zahrada se mi líbí moc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, děkuju! Už přemýšlím, co bych z ní udělala a opět jsem dospěla k závěru, že prostě nutně potřebuju ten stroj :)))

      Vymazat
  6. Všechno to vypadá dobře, hlavně ta fantasmagorie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Johanko, moc děkuju! Fantasmagorie mě samotnou překvapila a udělala radost :)

      Vymazat
  7. Tak já bych brala na léto ananasové šaty, ty na růžovém! podkladu prosím :-) A ty potisky fantasmagorických kytek na prostírání ke stolu! A šortky z půnoční zahrady. Až ty látky budeš mít, dej vědět! Zjistím u švadleny, kolik látky budu potřebovat :-) Fakt dobrý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, to jsi mě potěšila! Děkuju! A já měla za to, že pro Tebe to bude příliš pestré :)
      Já doufám, že to brzy bude k mání. Dneska jsem zadala zkušební potisk půl metru ananasu na světle zeleném podkladu a pokud budu spokojená, není důvod si to nechat pro sebe :)
      A potřebuju nutně ten stroj, abych si mohla ušít ubrus ze Zahrady :)))

      Vymazat
    2. No když to zkombinuju s jednobarevnými doplňky, bude to fajn změna, nemyslíš? Plnoční zahradu s bílým tílkem, ananasy na růžové s červenými žabkami ... chci na letní cestování, abych byla veselá, barevná a originální :-D Tak když to dobře dopadne jako že určitě ano, nechala bys mi natisknout ananas na růžovém podkladu a půlnoční zahradu? Množství bychom doladily a nebudu na to spěchat. Zatím musím najít nějaký pěkný střih na letní šatičky vhodné na cestování. Jupííííí už se těším!

      Vymazat
    3. Bude mi samozřejmě potěšením, Baru! Doufám, že to vyjde :)

      Vymazat
  8. Mým snem bylo vždycky vymýšlet látky ,ale neměla jsem ty správné ilustrační vlohy:-) , to je báječné, ta poslední se mi líbí moc :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, to se mi ani nechce věřit, že někdo s takovým smyslem pro detail nemá ilustrační vlohy! Není možná! Stejně tomu nevěřím... :)
      A děkuju!

      Vymazat
  9. Ananasové šaty? To sálá létem, ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
  10. U mě taky vede ananas, ten na lososovém podkladě. A kdyby látka byla strečová, mohly by být i fajnové plavečky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olivero, to máš pravdu! Plavky by to byly náramný! :)

      Vymazat
  11. Když jsem na FB, kam v poslední době skoro nechodím, jen zkontroluji zprávy, uviděla fotku půlnoční zahrady, tak jsem si říkala, že ta by byla skvělá na látku a koukám, že máš v tomto smyslu i článek, ale i projekt. :-) Ananasy na růžové bych taky brala. Krásné. Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olive, děkuju za kompliment. Zatím to dříme u mně v počítači, ale dva zkušební vzorky látek už mám zadané a nemůžu se dočkat :).

      Vymazat