úterý 15. dubna 2014

Paper and Business Cards / Cedulky a vizitky

For English scroll down.

Někdy se tak poštěstí, že zatím co si zkoušíte šaty, které jste si vyhlédla u jedné šikovné návrhářky, stočí se řeč na práci a vy se nesměle zmíníte, že jste grafik a ilustrátor a kdyby bylo potřeba, jste k dispozici... no a nová zajímavá práce je světě.

Stávají se prostě nečekané věci...

Tak vznikly kromě facebookového profilu a titulky také vizitky a cedulky pro Simonu Toškovou s nesmírně šikovnýma rukama, která prostě šije krásné, klasicky střižené šaty. Svoje šaty od Simony už jsem díky krásnýmu počasí vytáhla a vřele je můžu doporučit. Perfektně sedí, nikde nic neodstává, nevyčuhuje... prostě vás nezradí. Ale buďte si jistí, že si vás každý všimne.

Pro Simonu jsem navrhla i několik potisků na látky a moc se na ně těším.

Facebooková profilovka vznikla podle Simoniny fotky.


Plus byly potřeba cedulky na šaty, protože u Simony se dveře netrhnou. Inu, začíná sezona šatů. A já taky neskončila jen u jedněch.





A vizitky... ty nesmí chybět.




 A co vy? Nosíte rády šaty?

----------------------------------------

Everything happens for a reason...sometimes it happens very unexpectedly... For example, while you are trying your new dress at the local designer you started talk about your job and suddenly you're offering your skills. Just in the case the designer will needs someone like you. Graphic designer or illustrator. And new interesting deal is born!

So, I made for Simona Tosovkova a Facebook icon, Facebook title banner, business cards and paper cars with washing instructions and other informations about dress.

Simona is tailoring beautiful dresses and skirts in the 50's style. I can strongly recommend it because my dress fits me very well and it keeps it's own shape. But count on everybody's eyes on you.

I also designed some fabric patterns for Simona and I am really looking forward to see it!


14 komentářů:

  1. No to je nádhera! A šaty nosím moc ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, děkuju! Šaty jsou super, už mám objednané další :)

      Vymazat
    2. Škoda, že mi tyhle střihy nesedí :-(

      Vymazat
  2. Krásná práce! Moc se mi líbí! Ty cedulky na šaty jsou úžasné!
    Šaty nosím ráda, i sukně, musím si teď pořídit nějaké nové a trochu obnovit šatník, tak se na to těším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tak přeju šťastnou ruku při výběru nových kousků a mnoho obdivných pohledů při jejich nošení :)
      A díky!

      Vymazat
  3. Překrásný, hlavně teda cedulka, z té jsem dost na větvi:) Já mám šatů plnou skříň, ale zásadně si kupuju jenom koktejlky, protože je v tom obchodě nikdy nemůžu nechat :D Takže ve výsledku mám šatů na běžný nošení pár. Navíc z nějakýho důvodu dělají všechny hrozně krátký, což jsem pak nervózní, že mi leze zadek, a musím si je furt upravovat. Nebo s děsnejma výstřihama, který musím furt přidržovat. Takže nakonec stejně zase vyletím z domu v bover stajlu La Petite Anne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, to jsem se zasmála! Krátký šaty jsou peklo a nespolehlivý výstřih možná ještě větší :))), taky mám pár zkušeností. To chce šaty na míru... ;)

      Vymazat
    2. Přesně moji míru jsem našla zelený plesovky kupodivu v sekáči:), jo ještě jsem zapomněla běžně nenositelnou variantu C. - fuchsiově růžový, to je taky častý jev. Na výstřihy jsem si chtěla koupit tu lepicí pásku, ale vždycky když vidím, kolik stojí, se od toho stojanu po chvilce nenápadně vypařím....:P

      Vymazat
  4. Už jsem taky na její šaty koukala, jsou moc pěkné a ty tvoje cedulky parádní:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná práce, moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Myyno, cedulka je kouzelná !! A šaty se mi moc líbí, krásný retro střih ... škoda že mně tenhle střih nepadne :-(

    OdpovědětVymazat