pátek 11. dubna 2014

Myyna's shop news / Novinky u Myyny v obchodě

For English scroll down.

Mám drobné novinky ve svém obchodě na Fleru... vymyslela jsem, že budu dělat cedulky a klidně i na přání. Moc mě nebaví zůstávat jenom u plakátů a obrázků, přeci jenom se cítím být hlavně řemeslníkem, byť většinou pracuju na počítači.

Takže jsem si pořídila na Amazonu univerzální kleště na průchodky, aby cedulky měly něco "navíc". Každá je tedy osazená kovovou průchodkou a provázkem.





Zatím mám jen kartičky s poděkováním k nákupu a "handmade" kartičky, ale ráda bych to ještě rozšířila.
Sama poděkování k nákupu dávám od začátku a podle zpětných reakcí vím, že to nakupující těší. Byť je to prkotina. Detail ale tvoří celek a tak se tím řídím.

Krásný víkend přeju!











I have some news in my shop on the Fler website... I started to make the paper cards for the sellers and I am prepare to do paper cards on request. I don't prefere to sell just prints or posters, I feel like I am more craftsman that the artist.

So, I bought the Crop-A-Dile eyelets punch, to give to the paper cards something extra.
Now has every paper card metal eyelet and fibre string.

I'm selling just "handmade" and "thank you" cards so far, but I would like to make more types.
I am using the "thank you" card since I started to sell my prints and I know that buyers love it. It is just a small thing, but the entirety is made up of the details. And that's it.

Have a nice weekend!

18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, Báro! Dost mě bavilo vybírat písma... :)

      Vymazat
  2. Nejkrásnější!!! Ta poslední nejvíc! *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! I když na ní neni jelen... :)

      Vymazat
  3. Nádhera, Markét! Skvělý nápad ... ta ptáčková a balónová jsou nejvíc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuju! Ptáčkové jsou i moji oblíbenci :)

      Vymazat
  4. Všechny jsou moc krásný, ta první stylově retro.) Skvělý nápad to je!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, děkuju! První přijde velmi letní, taková veselá. A to písmo mě baví :)
      Hezký víkend!

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Díky Anet a užij si pěkně víkend!

      Vymazat
  6. Krasne :-) urcite potesia :-) ja mam rada taketo vecicky,su to drobnosti ale ked su zaujimave u mna potom hraju rolu zaloziek v knihach este dlhe roky a vzdy si spomeniem odkial a k comu som ich dostala a potesim sa znova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dario, díky! Je pravda, že některé hezké cedulky používám do knížek i já jako záložky :), pak je tam nechávám a ráda znova nacházím a vzpomínám, při jaké příležitosti jsem k cedulce přišla :).

      Vymazat