sobota 12. dubna 2014

Music Inspiration #20 - Jana Kirschner

For English scroll down.

Jubilejní hudební inspirace jsem se rozhodla vždy věnovat českým nebo slovenským interpretům. Moc jich totiž v zásobě nemám, abych byla upřímná.

Janku Kirchner mám ráda už dlouho, dlouho. Jeden čas, když jsem nosila hodně tmavé vlasy, mi lidi často říkali, že jsem její dvojnice v bledé verzi. Když koukám na ten první klip, tak se tam vidim. Něco na tom bude.

Jana je teď čerstvou matkou (od minulého roku, tuším), muže přes nepřízeň osudu nakonec ulovila v Británii.

Je skvělá zpěvačka, která získala na Slovensku mnoho ocenění. Mám ráda slovenštinu, její sametový hlas, milý úsměv a velmi kladný vztah k folkloru.

Melancholická věc Pokoj v duši je ke stejnojmennému filmu z roku 2009.


Máj krásny máj je z alba Krajina rovina z roku 2010.


----------------------------------------
All anniversary Inspirations I decided to dedicate Czech and Slovak singers. To be honest, I don't have much local music.

I like Jana Kirchner for years. Long time ago, when I got dark hair, people very often told me that I am very similar to her, but in a pale edition... Now, when I am watching the first video there is really something about it.

Jana is mother since last year and her boyfriend (or husband, I'm not sure) is from Great Britain.

She is great singer, which got many awards in her country. I like Slovak, her velvet voice, nice smile and her affection for folklore.

3 komentáře:

  1. Ty jo, tá podoba, fakt! Síce usudzujem len z vašich fotiek (osobne som tú česť s vami ešte nemala;-), ale myslím, že tvoje okolie sa nemýlilo, super! Kto si môže povedať, že sa podobá na účastníčku súťaže Miss?:P Ja mám celkom rada pesničku Na čiernom koni. Síce asi prefláknutá, ale zato "plná vôní"...:-)) A o zimomriavky "naživo" sa u mňa vie postarať napr. toto: Krajina rovina
    Šikovné ste, dievčence, obe.;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alebo niečo rezkejšie (ale stále tak Kirschnerovsky "jemné/temné":-)) Sama ...
      Aužsomfaktticho!:D

      Vymazat
    2. Zimomriavky! To je tak krásné slovo! To se naše "husí kůže" může jít zahrabat :)))
      Už jí bohužel moc podobná nejsem. Mám mnohem hubenější obličej než dřív, ale když jsem měla ještě kulatější ksichtík (poněvadž jsem měla skoro o 10 kg víc), tak jsem ji fakt asi podobná byla. No, je to vtipné.
      Já mám ráda všechno, Krajina rovina je nádherná také.
      "Sama" si pustím! Díky! :)

      Vymazat