sobota 5. dubna 2014

Music Inspiration #19 - Tori Amos

 For English scroll down.

Bude tady! 11. 6. 2014 koncertuje v Praze. A já ji neuvidim, neboť budu pááá. Ale už jsem ji viděla, před... asi 7 lety a bylo to vynikající. Je to paní Umělkyně a neskutečně dobrá hráčka na piano. Na dvě piana. Alespoň tenkrát měla na podiu dvě piana a mezi nima židli a střídavě hrála na jedno a pak na druhý.

A taky maluje.

Tori Amos.

Zdroj theguardian.com
Strange Little Girl je z alba vynikajících cover verzí Strange Little Girls (2001) a ačkoliv cover verze nijak neoblibuji, tak tyhle jsou výjimečné.


Power of Orange Nickers je z The Beekeeper (2005)


Hezký víkend přeju!

------------------------------

She will be here! 6/11/2014 she will sing and play in Prague. But I won't see her, I'll be far away. But I've already seen her seven years ago and it was amazing. She is pure artist and she is excellent pianist. Double pianist. Because when she was here last time, she got two pianos on the stage and she played on both of them.

And she is painter also.

Tori Amos.

Have a nice weekend!

4 komentáře:

  1. Opět pro mě neznámá.. působí na mě parádním uklidňujícím dojmem! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, ona se dobře poslouchá :)

      Vymazat
  2. Power of Orange Knickers je taky moje oblibena! Navic Damien Rice tam ma takovcej sexy hlas :)
    Papa,
    Kaca (z vysivani)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko, nazdáááár :) Sexy hlas tam teda má ten Damien, pravdu máš :)

      Vymazat