středa 30. dubna 2014

Heart Pattern / Srdcový potisk

Včera přišla poštou látka s potiskem, který jsem si navrhla sama. Chtěla jsem to na polštář.

Na jednu stranu mám radost, protože je to něco nového, na druhou stranu jsem zklamaná, že potisk není tak kvalitní, jak jsem čekala.

Myslím si totiž, že není košer, že na pár místech vznikly takové žmolky z barvy, které když jsem odstranila nehtem, tak po nich zbylo bílé místo. Pro moje vlastní použití je to jedno, ale kdybych to chtěla prodávat, tak si tohle nemůžu dovolit. Mrzí mě to.

Mám ale v procesu ještě jeden testovací potisk, na který čekám. Jsou to ty ananasy, co jsem dělala. Tak tomu dám ještě šanci a pokud ani pak nebudu spokojená, s vlastními potisky se rozloučím (hodně nerada). Nebo budu hledat jinde a jiné možnosti.

Já prostě potřebuju, aby to bylo perfektní.

Na posledním obrázku je detail, kde můžete vidět ty chyby v tisku. Ach jo.

Je ale zajímavé, že jejich vlastní potisky, které mi posílaly na ukázku, vypadaly bez chyby.

Tak co si o tom myslíte?









22 komentářů:

  1. Mně osobně hrozně vadí předání nekvalitní práce a vždy přemýšlím nad tím, zda to výrobce nevidí, nebo dělá, že nevidí nebo je snad dokonce s takovou prací spokojen a já jsem pak přehnaná puntíčkářka?.... Taky by mě to moc mrzelo. Na první fotce to ale vypadá bezvadně. Najdi si někoho nebo to s něma prober, o Tvé látky by byl jistě zájem!!!! Bylo by úžasné spojení tvého talentu a textilu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, Jani, přesně, jak píšeš... No, poslala jsem snad dostatečně přátelský email a budu čekat na vyjádření. Měla jsem fakt velké plány :))). Asi až moc.
      Díky za koment!

      Vymazat
    2. Za mě naprostý souhlas s Janou. Počkala bych, jak se k tomu postaví a když jim to bude připadat ok, tak bych prostě hledala jinde, byla by škoda se toho vzdát...

      Vymazat
    3. Emailová komunikace proběhla, pošlou nový potisk. :)

      Vymazat
  2. látka je nádherná a presne viem, čo a ako by som urobila....
    a čo tie vtáčiky malilinké ? Tí sa mi tiež páčia...prvá foto...jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No uvidíme, jak to dopadne. Nápadů na potisky by bylo... :)

      Vymazat
  3. A to tisknou sítotiskem? Já jsem si taky chtěla nechat potisknout nějaké textilní doplňky sítotiskem, ale zatím jsem se k tomu ještě nedostala.... Jsem zvědavá, jak to vysvětlí. Jinak je to moc pěkné, tak se to třeba vychytá a plány se ti nakonec vydaří:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, ne, to digitální tisk. Sítotiskem by takový mnohobarevný tisk byl jednak strašně drahý (každá barva má vlastní síto) a jednak by se nikdy tak přesně netrefili barvama tam, kam je potřeba. To je kouzlo sítotisku. Dokonale se snad dá dělat jenom jednobarevný :). A právě jsem si na základě téhle zkušenosti objednala na kurz sítotisku. Bude příští sobotu. A už se moc těším.
      Emailová komunikace už proběhla. Pošlou opravený potisk. Vina je prý ve špatné předúpravě látky. Tak uvidíme :).

      Vymazat
    2. A to tričko bylo tvoje? Kvalitní podklad je kvalitní podklad :-). Co všechno ti ten výrobce poskytuje za služby k tisku?

      Vymazat
    3. Martino, nebyl to koment k Alex? :)

      Vymazat
    4. bdw sem to myslela tak že je důležitá i kvalita materiálu - pokud by to bylo ze směsi vláken různé kvality nebo třeba i sem tam nějaké umělé vlákno tak ti to může dělat problém. A pro stálost barviva je hodně důležitá dostatečná fixace po tisku. To by si ale měla firma pohlídat dle typu barviva.

      Vymazat
    5. To plátno se zdá být velmi pevné, je to 100% bavlna. V nabídce mají víc druhů látek a všechny jsou plně bavlněné. Fixaci po tisku provádějí v nějaké komoře, ale tomu vůbec nerozumím, tak nechci psát blbosti.
      Dneska jsem to plátno už dvakrát prala a barva drží, zítra to do pračky hodím znova :).

      Vymazat
  4. Jen by mě ještě zajímalo, co se s tím stane, až to třeba 10x vypereš, což u povlaku na polštář nebude asi dlouho trvat. Nechala jsem si digitálně tisknout nějaký cedulky a po roce je to děsně opraný, tak doporučuju tohle pořádně otestovat, než ty velký plány zrealizuješ (ale držím palce).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě se to pere v pračce :). Než bych vůbec něco začla prodávat, muselo by to projít těžkou zkouškou Velkého puntičkáře. Howgh! A díky! :)

      Vymazat
  5. Je, tak to mě mrzí!! Měla jsem v plánu si u nich taky nechat natisknout vlastní látku...
    Myyno, plány rozhodně nevzdávat!! S tvýma ilustracema by to byla velká škoda!!
    Těším se na pokračování výrobního seriálu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ještě bych s tím počkala. Ono se ukázalo, že to jenom zpracovávaj na počítači a pak to posílaj někam do tiskárny. A jak se do toho namontuje víc subjektů, je to vždycky průser. Alespoň tady, v ČR. Uvidíme, jak dopadnou ananasy :).

      Vymazat
  6. hele Myyno, já to svoje tričko s lebkou dala vyprat omylem na 60 stupňů, zamíchalo se mi to s Adélčiným prádlem... barva slezla asi o polovinu pro prvním praní... holt neumím dávat bacha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je podle mně obecně problém digitálního tisku... barva nezaleze tak do hloubky a ty potisky se strašně rychle operou. Látka byla dneska dvakrát v pračce a zatím se drží :).

      Vymazat
  7. A co zkusit jinou firmu? Vždycky když dělám tisky, musím si udělat testování tak pěti různých firem, než najdu to, co by mi vyhovovalo... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak jasně, co jiného zbývá :)
      Akorát těch firem, co jsou ochotny to dělat v malonákladu moc neni. Navíc, ten tisk nakonec není vůbec špatný, dneska jsem to prohnala pračkou na 60° a je to prakticky v nezměněném stavu. Počkám, až dorazí moje druhá testovací objednávka a pak se rozhodnu.

      Vymazat