pátek 4. dubna 2014

Friday / Pátek

For English scroll down.

Už je zase pátek! Nevím, jak vám, ale mě to strašně utíká...

O víkendu chci zahradničit. Akorát je to u nás trochu oříšek. Představte se velkou nekrytou terasu obrácenou na jih, v domě na kopci a terasu v posledním patře. Dokonalý obrázek Sahary... Kytky to nezvládaj. Už jsem rozjela sondovačku na fb, vím, že petunie a afrikány (díky Jano!) by to mohly dát, pak jsem taky četla, že amarant má rád sluníčko a sukulenty, samozřejmě. Jenže, já bych tam tak ráda měla bylinky a salát! Nemáte nějaký další tip? Díky a hezký víkend!




It's Friday, again! Time is passing so fast...

During this weekend I would like to gardening. But it's a little bit tricky at our place. Imagine big uncovered terrace to the south, in the house on the hill and the terrace is up on the last floor. Perfect Sahara picture... Flowers are not able to make it. I know that amaranth is ok and succulents as well, but do you have any other advice? Thanks and have a nice weekend!

4 komentáře:

  1. Na salát zapomeň, ten to nepřežije. Ale nad bylinkami bych nelámala hůl, určitě jsou i takové, kterým tohle horko zase tolik vadit nebude. Určitě to přežije šalvěj, vzpomínám si, jak jsme sji trhali v Chorvatsku, tam na ni celý den pražilo a byla nádherná! Zvládnout by to mohla i levandule a rozmarýna. Ale když se poradíš v nějakém zahradnictví, určitě neodejdeš s prázdnout. Je fakt, že já mám bylinkovou zahrádku na východ a tuze jí to svědčí. Ovšem s výsadbou ven raději ještě počkám, zatím mám rajčata ve skleníku za oknem :-) Ale ven se má dávat až po zmrzlých. To je sice až v květnu tuším, ale já bych ještě počkala aspoň do konce dubna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, díky moc za tipy!
      Tady přesně vidíš, jak já jsem netrpělivá :))) Nejradši bych to už měla všechno hned rozkvetlý a krásný a vůbec... :D

      Vymazat
  2. Markétko, mám podobný problém, balkón mám na jihovýchod (v létě dopoledne šílené vedro), minulý rok jsem zkusila koupit portulky, portuláky nebo tak nějak podobně se jmenují a osvědčily se. Krásně kvetou....Bylinky už jsem vzdala...Mějte se krásně. Gabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabko, díky! Pokusím se to najít nebo se zeptat v zahradnictví. Já jsem na radu Báry ještě se zahradničením počkala, ale vydržím to max do konce dubna, pak už fakt sázim :)))
      Hezký víkend!

      Vymazat