středa 12. března 2014

The skull

I was lucky to receive very interesting orders in the last few days. After Bookloverka's banner in a hot style came Alex aka Peerko and her wish to draw her a skull. She was afraid to put her trust in me... "You know, you do very sweet things, but I need it to be badass..." Yes, I see, but it is just an illusion, because inside I am tough, indeed.

Finally Alex gave me a chance and I think I didn't dissapoint her. She asked me to do cow skull, tatoo style like indian-mystic-badass.

Because of security reasons the skull here is just small (it is very dangerous). So I made the zooms to show you some details.

I liked this work a lot, although it was just crazy. Stroke by stroke, thousands lines, million marks... Three nice sunny days spent at home, behind the closed louvers to avoid the sun light on my monitor screen... Just me and the cow. This is also my life. And I just like it.
------------------------------------------------------

Měla jsem teď štěstí na zajímavá přání. Po pikantním banneru pro Bookloverku přišla na řadu Alex z Peerka s přáním nakreslit lebku. Nejdřív se bála mi to svěřit... "Když ty děláš takový jemný věci a já bych potřebovala, aby to bylo drsný..." Chápu, asi tak působím, ale je to jenom slupka, uvnitř jsem totiž strašnej drsňák, to se ví.

Nakonec mi obrázek přeci jen svěřila a já myslím, že jsem ji nezklamala. Peerko chtěla kravskou lebku, v tetovacím stylu, takovou indiánsko-mysticko-drsňáckou.

Z bezpečnostních důvodů je lebka tady na obrázku jen malá (strašně totiž trká). Alespoň výřezy vám ji přiblížím.

Bavilo mě to, i když to byla šílená práce. Čárka za čárkou, tisíc čárek, milión tahů... Tři krásné slunné dny, zavřená za zatáhnutými žaluziemi, aby mi nesvítilo slunce na monitor... Jen já a kráva. I takový je můj život. A já to mám přesně takhle ráda.









16 komentářů:

  1. drsňáčka jak vyšitá....
    krava či čo to je je perfektná....a ten nežný venček na rohu....hmmmm....drsný.... :))

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá!!!! Vypadá to suprově!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano díky, upřímně se těším, co z toho Alex vymyslí!

      Vymazat
  3. Myyno, 100x díky, jsi moc šikovná! Mám s ní velké plány a už teď se těším na další spolupráci!

    Alex - Peerko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alex, moc rádo se stalo! A taky se těším moc na další spolupráci, bylo to super! :)

      Vymazat
  4. Ty jo, jsi fakt dobrá, ale to víme. Úžasný!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chválit můžete klidně dál, to se neomrzí :)))) Díky moc, Baru!

      Vymazat
  5. Takový styl se mi líbí, povedla se :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, dala mi zabrat, kráva jedna :)

      Vymazat
  6. to je fakt krásný, to bych chtěla domů - škoda škoda

    OdpovědětVymazat