pátek 14. března 2014

The dress

For english scroll down  

Co dělat s postavou přesýpacích hodin? Smířit se s tím, že v džínách nikdy nebudete cool jako Kate Moss a obrátit svůj zrak k šatům v pase tvarovaným. A máte vyhráno!

Já vím, tak jednoduché to není, člověk nemá vždycky náladu na šatečky, ale přeci jen se přimlouvám za jejich nošení alespoň občas. Třeba ob den. Co? (Dělám si legraci.)

Já si našla ty své na Fleru u Simony Toškové, která svoje šaty nejen navrhuje, ale taky i šije. To znamená, že na to nemá žádnou pomocnou sílu, šije je sama po večerech a šije je krásně. Jsou ženské, jsou pečlivě udělané, jsou nádherné. Moje přesýpačky se štěstím tetelí, jak pěkně jim šaty padnou.



Zatím mám jenom tohle instagramí foto, snad bude brzy nějaké lepčejší :). / I have just this one picture from Instagram, so far.

What to do with the hourglass shaped figure? Make peace with your body, forget you can look cool like Kate Moss in her jeans and focus on the dress with the shaped waist part. And that's it!

I know, it isn't that easy, nobody is in the mood to wear such dress everyday, but still... let's try it sometimes. For example every second day. Hm? (Just kidding.)

I found my dress on Fler (Etsy like) at Simona Toskova shop. Simona not just tailor dresses she also design them. It means she doesn't have anybody to do her work, she tailors in the evenings by her own and she does it great. The dresses are very womanlike, carefully made and simply beautiful. My hourglass is just happy how the dress fits it.




38 komentářů:

  1. Jsou krásné a hlavně ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně Ti sluší! Oblečené vypadajjí ještě líp než na obrázku. Já si teď pořídila taky nový šatičky od Martiny Nevařilové (Na Fleru pochopitelně). Šaty nosím moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru díky moc! A budeš mít šaty někde vyfocené? Jsem zvědavá ženská! :)

      Vymazat
    2. Myslíš na sobě? No zkusím někoho překecat ať mě blejskne, až v nich budu venku a jsou to tyhle http://www.fler.cz/zbozi/saty-amalie-4269785 Jen ta srdíčka jsou taková rezavá, červená už nebyla. A teď jsem si z města dotáhla nádhernou látku na košilové šaty, ty mě spíchne švadlena. Ať žijí šaty!

      Vymazat
    3. Ty jsou rozkošný! Tak se nech vyfotit, to by bylo prima :)
      Jo jo, ať žijou šaty! :)

      Vymazat
  3. Uzasne..oblackove...krasne ti pasuji...ja jsem ten 'hodinarsky' typ postavy....dziny proto nemusim...ale na satky se juknu....diky za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Hodinářkám :) ty šaty krásně padnou a nejen těm! Jsou krásné pro všechny typy postav.

      Vymazat
  4. Uzasne..oblackove...krasne ti pasuji...ja jsem ten 'hodinarsky' typ postavy....dziny proto nemusim...ale na satky se juknu....diky za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. A kde je můj komentář? :-( Fňuk ;-)

      Vymazat
    3. Mirjanko, vždyť tam je a rovnou dvakrát :)

      Vymazat
  5. Tak ty jsou fakt nádherné, krásná látka ... musím se na Fler podívat ... a hrozně moc Ti sluší!!!
    Krásný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky, na Fleru má Simona další krásné kousky. Já bych si od ní určitě ještě alespoň jedny pořídila :)

      Vymazat
  6. Moc Ti to sluší, moc! A musím poznamenat, že já jsem fakt vděčná za postavu přesýpacích hodin a nikdy tomu nebylo jinak. Jsem ráda, že mám pas a cítím se tak moc dobře! :) Nikdy mě nenapadlo, že se s tím mám "smiřovat" . :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, musím se ohradit, já psala, že je potřeba se smířit s tím, že nikdy nebudeme v džínách vypadat jako Kate Moss :)))), jinak já proti postavě přesýpaček nemám ale vůbec nic! Naopak! :)
      Jen ty džíny mě prostě krapet štvou, ale ty budou vždycky nejlíp vypadat na klučičí postavě bez boků...

      Vymazat
    2. ....já to myslela i v těch džínách, protože mně se právě líbí holky s pasem....i v džínách! :D Ale líbí se mi i ty bez pasu...páč za to vlastně nikdo nemůže :D. Dost už. Líbí se mi Kate Moss a líbím se sobě já :D a ty se mi taky líbíš...

      Vymazat
    3. :))) Tak to má být! Správný přístup! :-*

      Vymazat
  7. juj, také letno-parádne...krása...a pasujú Ti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky, byla to láska na první pohled! :)

      Vymazat
  8. Ó, šaty! Utkané z jahodovej peny... (ako spievala Marika G.;) Ja šaty milujem, najviacnasvete!:-) Ale také s vlnkami a obláčikom veru nemám, fňuk:´( ... :-) kúzelné sú, aj foto sa podarila:-). Vyzeráš v nich/na nej ako (poslovenskypovedané) švárna dievčina:-)). Najs!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj, vždycky jsem chtěla být švarná dievčina :)
      Díky! :)

      Vymazat
  9. Jůůůů :o)
    Že bych svoje přesýpačky taky obdarovala?

    OdpovědětVymazat
  10. Přesýpačky Forever, taky mám jedny :-D. Seš kočka! Pěkný víkend. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesýpačky rulez! :)
      I Tobě krásný víkend!

      Vymazat
  11. Nádhera Myyno, máš krásnou postavu, jistě vypadáš výborně i v džínách, ale ty šaty ti opravdu sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, děkuju! Moje postava je kapitola sama pro sebe a v džínách teda fakt nic moc. Rozdíl 35 cm mezi pasem a bokama není uplně dobře vypadající v džínách. Teda, samozřejmě, v mých očích :)))

      Vymazat
  12. Market- 32 komentaru na saty? To je dobre skore:-)!
    Ja ti samozrejme taky chtela napsat, jak moc ti slusi. A ze te rada poznavam:-) na te pidi fotce v profilu to neni nic moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Veroniko, jestli teda počítáme komentáře, tak komentovalo celkem 13 lidí, někdo si se mnou "popovídal" víckrát a na všechny komentáře jsem odpovídala, protože to mám ve zvyku. Ne proto, že chci mít víc komentářů, ale proto, že mi to připadá slušné. Není to můj fanklub, že ano :).
      A jo jo, ano, vlastní fotky sem příliš nedávám, není moc důvod, ale pár jich tu už bylo :)
      Hezký víkend a děkuju moc za pochvalu :)

      Vymazat
  13. šaty jsou na tobě nádherný! a jsem si jistá, že i v džínách vypadáš super. já mám zase jiný problém - můj obvod hrudníku je mega :-) a sehnat na sebe něco je peklo -vůbec nechápu, že si někdo prsa zvětšuje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, velký obvod přes hrudník je asi fakt náročná disciplína. Obzvlášť u nás, kde se nedá pořádně sehnat dobrý spodní prádlo na větší obvody (říkaj všechny kámošky)... :/
      Díky za pochvalu! :)

      Vymazat
  14. Šaty vypadají nádherně!! Mám také 'problém' přesýpacích hodin, ale většinou vyrážím ven v těch džínách :) měly jsme žít v 50. letech a bylo bychom sex symboly :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Já myslím, že šaty se snad pomalu vrací víc a víc do módy a třeba to jednou bude na ulicích tak půl na půl s džínama :)

      Vymazat