středa 26. března 2014

Sweet and Yummy

 For English scroll down.

Další blog (ó bože, už můžu psat slovo "další"!), jehož majitelka mě požádala o úvodní obrázek a zpracování profilu na fb byl Kafe a dort. Veronika, která blog píše, se rozhodla obrátit na mně, když přemýšlela o novém vzhledu pro svůj blog. A mně Veroničin zájem (a nejen ten její) moc těší. Protože moje zákaznice jsou nejen milé a inteligentní ženské, ale taky neuvěřitelní srdcaři se vztahem ke svému milovanému koníčku. A ví co chtějí. A vůbec, je s nima hrozně prima komunikovat, i když třeba s někým jen na dálku.

Samozřejmě by mě před rokem ani ve snu nenapadlo, že budu teď tam, kde jsem. Že moje práce bude mým koníčkem, že se nebudu muset rozčilovat s rozmazlenými klienty, kteří svojí práci nesnáší a byli by nejradši, kdyby po nich nikdo nic nechtěl. Tohle všechno se obrátilo uplně na ruby! A já díky, díky, díky!

A roste ve mně spousta dalších nápadů a dál posunuju svoje hranice a vymýšlím a přemýšlím... A vůbec, neměl být tenhle post o blogu Kafe a dort?!

No jasně, že měl. Tak tedy... sešly jsme se, popovídaly jsme si, v bistru Moment jsme si daly báječný oběd a zbytek komunikace probíhal po emailu a jak už napsala Veronika, emailů bylo mnoho a až do pozdních nočních hodin, protože šablona na Bloggeru a automatické komprimování obrázků na Facebooku jsou sakra oříšky, ale nakonec jsme to vyladily. Je to pravé retro-sladké logo, pro kavárnu jako dělané. Veronice držím palce, ať jí její sen vyjde!





Next (OMG, I can use the word "next", finally!) blogger which asked me for a blog header and profile picture for the Facebook account was "Kafe a dort" ("Coffee and Cake"). Veronika, the writer of the blog, decided to ask me when she was thinking abot new skin for her pages.
And I am so delighted that Veronika (and not just her) has an interest in my work. Because my customers are not only nice and clever women, but they are also unbelievably into their hobby and they know very well what they want. In general, it is pleasant to communicate with them, although I communicate with some of them just via email.

Of course, one year ago, I would never even dreamt about where I will be right now. That my work will be also my hobby and that I won't to be anymore pissed off of fastidious clients who don't like their work. And now everything is upside down in my life! And I thank you, thank you, thank you!

Now are growing up plenty of new ideas inside me and it is pushing my borders further and I can't stop thinking about new projects and ideas... But wait, this post would be about "Coffee and Cake", wouldn't be?!

Oh yes, of course it would. Well... we've met together and we've talk about all the stuff, we enjoyed delicious lunch in bistro Moment and rest of the communication passed via email. As Veronika wrote on her blog, there was plenty of emails till late night, because the Blogger template and default compression of Facebook pictures are tricky business. But finally we resolved it and voilá, here we have pure retro-sweet logo design perfectly suitable for the café. And I wish good luck to Veronika, let her dreams come true!

11 komentářů:

  1. páči sa mi a veľmi...blog som už zaregistrovala a tak som si ho teraz otvorila a čo nevidím....logo v tej forme, ktoré sa mi najviac páčilo...
    Markétka, myslím že sa dopredu neposúvaš, ale postupuješ míľovými krokmi....
    držím prsty...
    jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janka, to je milé, díky! Stále toužím po tom šicím stroji, ale teď musím ještě počkat... navíc jsem se dozvěděla, že je prý lepší si pořídit klasický šicí stroj a zvlášť overlock stroj, prý to v jednom nedělá dobrotu. To je investice jako blázen. A taky potřeba dalšího místa... :)))

      Vymazat
    2. ja overlock nemám....chcela by som, ale nedám toľko peňazí za niečo, čo ma neživí...šijem asi 40 rokov a doteraz som si stále vystačila s obyčajným strojom....
      Stále tvrdím, že záleží od toho, čo budeš chcieť šiť. ja som s mojím starým obšila celú rodinu...košele, nohavice, šaty, vetrovky ...dokonca som šila oteplovačky pre synov aj pre manžela a aj oblek som zvládla....Súhlasím s tým, že na všetko by mal byť zvlášť stroj, ale na také domáce hobby šitie postačí kvalitný moderný šijací stroj s dvoma-troma overlockovými stehmi. Choď u vás tam, kde predávajú Berniny a určite Ti poradia. Ja mám Bernette 66 - absolútna spokojnosť...
      tam, kde sme v mojom príspevku rozoberali Tvoje rozhodnutie kúpiť stroj....radila Ti aj Mery 13...

      Vymazat
  2. Markét, ještě jednou děkuji!
    Jednou budu vzpomínat, jak mi ta slavná ilustrátorka Markéta Jinochová dělala logo......:-)
    Ať máš spoustu práce a ať tě to pořád tak těší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, Veroniko! Děkuju!
      A s tou slavnou ilustrátorkou jsi mě rozesmála, ale bylo by to věru pěkné! ;)

      Vymazat
  3. Krásné logo. Přeju vám oběma hodně štěstí:)

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem obdivovala na Kafe a dort, tohle se mi fakt dost líbí. No každopádně ty moje kartičky, o kterých jsme se už bavily, si asi nechám udělat brzy jen tak pro radost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidiš, zrovna u Tebe bych tipovala, že to nebude Tvůj šálek kávy :). Přeci jen, do minimalismu to má dost daleko a barvy jsou sladké :)
      Pokud se rozhodneš je dělat u mně, ty kartičky, bude mi maximálním potěšením!

      Vymazat
    2. Někdy překvapím sama sebe! :-) Ale k tomu blogu se to výborně hodí. U mě na blogu by to bylo divný :-D Určitě u Tebe, jen vlastně přesně nevím co, jestli kartičky nebo něco jiného, ale vím, že od nikoho jinýho to nechci! :-)

      Vymazat
    3. Aaaaach, no tak to se moc těším! Já je pro sebe budu dělat taky. Přemýšlela jsem o nečem jednoduchém k objednávce, jako poděkování a nějaké info. Já už jsem k objednávce papírky dávala, ale byly takový nic moc. Teď došly, takže je důvod udělat nové a profi :)

      Vymazat