čtvrtek 6. března 2014

Sweet and sexy

Last week I received interesting order from blogger Bookloverka. She asked me to draw a header picture for her blog and facebook, some buttons and profile picture.

Truth to be told, I was happy to draw something "adult" instead of children's art for a change.

The task was "reading girl with sweets around". OK, this is very wide term and practically I can draw anything I want.

Well, after I sent her sweet girl wearing pyjama and warm socks, she asked me to draw something more... hot. Literally "sexy". Bookloverka apparently knew very well what she wants. No pyjama, just lingerie!

Oooooh yeeeeeah, I got it! Miew!

And there she is.
---------------------------------------------

Minulý týden jsem dostala zajímavou zakázku od Bookloverky. Potřebovala nový titulní obrázek na blog, nějaká tlačítka na sociální sítě a úpravu titulního obrázku i pro facebook. Jo a samosebou taky profilový obrázek na fb stránky. Aby to pěkně ladilo.

Po dlouhé době jsem si moc ráda odběhla od dětských obrázků k něčemu dospělému. To přiznávám bez mučení.

Zadání bylo "čtoucí dívka obklopená sladkostmi". OK, to je velmi široký pojem, tudíž si můžu prakticky vymyslet cokoliv podle svého.

Po té, co jsem vymyslela dívku ležící na zemi, v pyžamku a teplých ponožkách, se ukázalo, že Bookloverka v tom má trochu víc jasno, než se původně zdálo. "Pyžamo sundat! Nechat jen prádlo! A ať je sexy!" Tak, samozřejmě, přesně takhle rozkazovačně to nenapsala, ale velmi jemně a ohleduplně mi popsala výše zmíněné detaily.

Ohóóóó, tak to je jiná! Vrrrrrrrr.... mňau.

A je tady!



18 komentářů:

  1. Ólala! Ta se Ti tedy opravdu povedla! Sexy čtenářka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Myyno, to je super! Taky si na tebe brousím zuby:-)))
    ty sladkosti byly úžasné....
    Ale je snad něco to nejde namalovat:-)?

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli tedy je něco, co ty neumíš namalovat:-)? trochu jsem to nahoře popletla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, v pohodě, já to pochopila :).
      No, je to řemeslo jako každé jiné, kdo UMÍ kreslit, nakreslí cokoliv. Stejně jako kdo UMÍ vařit, uvaří cokoliv :)))

      Vymazat
  4. Jééj, takto zlá som snáď nebola :-) tie detaily vyzerajú nádherne! určite ich použijem ešte niekde... krásna práca a ďakujem za super spoluprácu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No však jsem napsala, žes to přání napsala velmi ohleduplně a jemně :) A je to pravda. Byla to milá spolupráce.
      Obrázky si klidně stáhni, pokud chceš ;). Jsou Tvoje.

      Vymazat
  5. Paráda! Tohle se fakt povedlo, super zpestření :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, zpestření to rozhodně bylo! :)

      Vymazat
  6. Takhle sexy čtenářku jsem asi nikdy neviděla :-D To se povedlo! bára.kára

    OdpovědětVymazat
  7. Opět můžu jen a jen chválit! Moc povedené. .))

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Pavlo, děkuju! Mně se taky líbí, holka jedna ušatá, nestydatá :)

      Vymazat
  9. Čtenářka je parádní, moc se ti povedla!
    Jen mě trochu ruší ten rovný text na ohnutých stránkách knížky. Každopádně je to ale moc povedená grafika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavý postřeh, s tím písmem. Abych pravdu řekla, mě to taky trochu štve, ale uvědomila jsem si to až po exportu. V tom malém měřítku to ale snad zas až tak markantí není.
      Každopádně děkuju za pochvalu :)

      Vymazat