čtvrtek 13. března 2014

My beauty finds

For english scroll down

Chci se s vámi podělit o pár drobných kosmetických objevů, které jsem za poslední půl rok učinila. Třeba to někomu pomůže, stejně jako mně.

Alergie, ekzem, přecitlivělost, o tom už jsem párkrát psala a tento stav mě už zřejmě nikdy neopustí. Můžu ho ovšem velmi omezit, skoro až zneviditelnit.

Přes dětskou kosmetiku (dlouhodobě naprosto nevyhovující), luxusní krémy jako například La Prairie, Dior nebo Clinique, jsem se dohrabala ke kosmetice Dr. Hauschka a jen tak jí neopustím.

Největší objev je pro mně čistící krém. Mám už třetí tubu a tak můžu s klidem tvrdit, že vím, o čem píšu. Předně, neodličuje, protože má mastný základ (několik druhů přírodních olejů). Je potřeba se odlíčit před koupelí či sprchou, ale to mi nečiní problémy. Má konzistenci pasty s jemnými částečkami mandlové moučky. Krásně voní a pleť je po něm vláčná a hebká. Všechno se po něm mnohem lépe hojí.


Druhý objev, je krém na obličej Dr. Hauschka Med (ne med jako med, ale jako medical, asi), s obsahem kosmatce (třetí nejzastoupenější položka v krému). Koupila jsem si ho po příjezdu z Vietnamu a totálně vysušenou pleť dal do kupy během pár dní. A opět, všechna zarudlá místa a fleky se po něm okamžitě zklidňují.


Poslední v řadě překvapení, o která se s vámi chci podělit, je Alverde šampon a kondicioner, žlutá řada s mandlí a arganem. Moje vlasy měly být za nekázeň zkráceny, ale po objevení téhle řady jsem jim dala ještě šanci. A i kadeřnice chválila stav mého vlasového porostu a to je co říct!
A opět stejná cesta... přes drogerkové silikonové poklady typu Pantene, jsem přešla na Alternu a Kerastase šampony a nakonec došla sem, k položkám nižším než je 100 Kč. Tomu říkám úleva, obzvláště po cenách za Alternu...

Šampon i kondiš jsou bez silikonu, nemastí se mi po nich vlasy, jsou lehké a nadýchné a dají se rozčesat. Konečně! Prodává DM drogoška.

A co vy a vaše poslední kosmetické objevy? Podělte se!


I want to share some of my latest beauty finds. Maybe, it would help someone.

Alergie, dermatitis, oversensitivity... I wrote about it few times and this sort of troubles probably never leave me, but I can limit them, so they almost disappear.

From the baby cosmetics (absolutely inconvenient in the long term), luxury beauty products like La Prairie, Dior or Clinique, I finally came to Dr. Hauschka cosmetics. And I don't want to leave it.

My biggest find is the cleansing cream. I have third one, so I can truly say that I know what I'm writing about. First of all, the cream doesn't remove make up because of its oily base (contains some of the natural oils), it's necessary to remove it before shower, but I have no problem with this fact. It has paste like consistence with small pieces of almond powder. Smells very nice and my skin is smooth and soft after application.

My second find is face cream Dr. Hauschka Med with Mesebryamthemum crystallinum (Iceplant, Crystalline) in it. I bought it after the Vietnam trip and the cream healed my super dry skin during few days. And again, all of the red spots and irritations cool down immediately.

The last surprise which I want to share with you is Alverde shampoo and conditioner, the yellow ones with almond and argan. My hair should be shortened for indiscipline, but after this find I decided to give it one more chance. Even my hairdresser complimented the condition of my hair and it's a big deal!
And again, same way... from the mainstream silicon stuff like Panthene and luxury brands Alterna and Kerastase I ended up my journey with the pieces for less then 5 €. So cool especially after the Alterna prices...

Shampoo and conditioner are without silicons and after using it my hair is no longer oily, is very light and airy and I can tease it out very simply. Finally! You can buy it in DM drugstores.

And what about you and yours latest beuaty finds? Let's share it!


25 komentářů:

  1. Dr. Hauschka je pro inteligentní ženy a ty to víš! :-) Vše mohu jen potvrdit, protože já těch tubiček s čistícím krémem spotřebovala už mraky. A nejen jich. Používám Dr.Hauschka už opravdu dlouho a i když už pro tuhle kosmetickou značku nepracuji, nevyměním ji za nic na světě! Je totiž jednoznačně nejlepší. Tedy nejlepší pro ty, kdo přemýšlejí. Kosmatcový krém teď mému drahému zlikvidoval atop. ekzém. A jsem fakt ráda, že se Ti taky líbí. A šampon neznám! Já se zamilovala do tuhého šamponu 2 v 1 Bon Savon z Fleru http://www.fler.cz/zbozi/tuhy-sampon-2-v-1-vyzivuje-a-zpevnuje-3695703 a k tomu tento tuhý kondicionér http://www.fler.cz/zbozi/prirodni-tuhy-vlasovy-kondicioner-3827639 Moje vlasy chrochtají blahem. Mimochodem ten kondicionér používám od ledna a pořád mám ten stejný a to opravdu nešetřím. A teď se chystám otestovat ekologicky šetrné laky na nehty Priti Nyc, tak se těším, až mi dorazí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, tuhoše taky jednou zkusím, ale teď si silně ujíždím na tomhle laciném pokladu :))). I když ty z Fleru jsou též za hubičku. Pro mě je to jako zjevení, fakt jsem utratila za vlasovou kometiku hromadu peněz a nakonec najdu řešení v DM grogerkový řadě :))).
      V týdnu jsem si tam koupila ještě olej na konečky, taky žlutý Alverde a vyměním ho za předražený Redken, který mám teď a už dochází. Jsem zvědavá, jestli bude dobrý.
      A ano, Hauschka je pro fanšmekry, co myslí. Respektive, co se zajímají o složení :).

      Vymazat
  2. ja mám veľmi suchú(dehydrovanú) pleť a tak som si tiež prešla rôznymi značkami...aj tými drahými....nakoniec som zistila, že musím používať hydratujúce sérum...krém už môžem hocijkaý...a pred rokmi som objavila ružovú vodu....tú originál z Bulharska....lepšiu som doteraz nenašla....nesuší....absolútne odporúčam...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O růžové vodě jsem slyšela samou chválu a to dokonce i o té z drogerie DM, teď nevím, co je to za řadu, jestli jejich nebo Weleda. Asi si jí koupím, protože mně to i krásně voní. Miluju růžovou vůni.

      Vymazat
    2. kupujem tu http://www.naturals.sk/Prirodna-ruzova-voda-Rosa-Damascena-Mill-250-ml-d237.htm
      maximálna spokojnosť..

      Vymazat
  3. A čím před tím tedy čistíš pleť, když není čistící? Já jsem teď v tomto ohledu udělala špatnou zkušenost s Lush, takže stále hledám výrobky co mou pleť zkrotí. Díky za tipy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já psala, že neodličuje, ne, že nečistí :). Odličuju micelárkou. Zkus toho Hauschku, třeba pomůže.

      Vymazat
  4. Dobré téma. Musím říct, že jsem na péči docela barbar, i když krém doma třeba mám. :-) Hauschku stále zvažuji, jen si neumím vybrat. Roky používám HR, když si vzpomenu. Občas prostřídám něčím jiným. U HR jsem poprvé viděla nějakou změnu na pleti (jedno léto se mi na čele vytvořil velký pigmentový pruh, tak ten potom zmizel). S pletí jsem nikdy problémy neměla, i pubertu jsem prožila prakticky v klidu, tak většinou moc nepoznám, co je a co není pro mou pleť vyhovující. Jednou jsem zkoušela vzorky očních krémů od Sisley a od L'occitane a Sisley bylo mnohem lepší. Ale přesto postupně přecházím více na přírodu. Občas něco koupím v The Body Shopu, na oči momentálně používám avokávodový od Kiehls. Ale nic k němu nenapíšu. Já to opravdu nepoznám. :-) Ale musím napsat, že ten tuhý šampon a kondicioner, jak psala Bára, je super. A zatím to vypadá, že to i dlouho vydrží. Jsem opravdu moc spokojená a Báře moc děkuji, protože mé vlasy ožily. :-) Ale mrknu i na to Alverde do DM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A teď jsem zjistila, že ne vše od Kiehl's je složením v pořádku. Např. avokádový krém, který mám, tak nějaké parabeny obsahuje. Sice malé množství, ale obsahuje. Začínám více číst. Jsem si myslela, že jsou zcela přírodní. Neměla jsem nastudováno předem. Ale je pravda, že má nedbalost mě před tou chemií docela zachraňuje. Snad sprcháče z The Body shopu jsou v pořádku. Jsem psala, že dobré téma. Budu více kontrolovat. :-)

      Vymazat
  5. :) kontroluj, i když si myslím, že toho svinstva máme v sobě beztak tolik, že nějaký krém to nezachrání. Ale víš, od té doby, co sleduju složení, mám fakt ty kožní problémy slabší. A samozřejmě to jde ruku v ruce se stravou. A to je mnohem složitější problematika. O tom bych mohla psát celé články, na co všechno jsem během testování na sobě samé přišla :))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, já stále tvrdím, že výživa je ve všem to první. Tedy druhá. První je psychika a pak výživa. A je jedno, zda jde o pleť či zdraví. Ale někdy je jedno, za který konec se to vezme. :-) Ono i cvičení ovlivní psychiku a následně i výživu. :-)

      Vymazat
  6. Ó, Dr. Hauschka, to je láska.:-) Hih, a zdá sa mi, že čistiaci krém si budeme dokupovávať v rovnakom čase, podľa prvej foto sa mi zdá, že ho máme "minutý" narovnako.:D A - neuveríš - kosmatcový krém mám od včera v košíku.;-) A aj keď moje vlasy skrátené boli (nie za nekázeň... alebo hej?;), aj tak im naďalej kupujem šampóny bez silikónov a sulfátov. A nesťažujú sa. Tie vlasy.;-) Takže proste myslím, milá Myyna, že sa zhodneme.:-))
    P.S.: For english scroll down = chytré riešenie!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lusy, to je teda shoda! Krásné :)
      For english scroll down ovšem nebyl můj nápad, poradila mi to Evička, co vede kurz vyšívání :)

      Vymazat
  7. Ahoj, já nedám dopustit na Niveu. Nemyslím jen tu klasickou v tmavě modré plechové kulaté krabičce, ale na obyčejné kalíšky, co jsou jich plné drogérie (konkrétně denní a noční krém na normální pokožku), stejně tak odličovací mléko. Vypadají průměrně, nudně, levně, ale jsem s nimi naprosto spokojená. za tu cenu pro mě neskutečná kvalita.
    Mívala jsem čas od času pocit, že si musím pořídit kvalitnější kosmetiku, že ta moje drogérková sice funguje, ale určitě jsou pro pleť prospěšnější přípravky - tak jsem si nakoupila čistící kosmetiku od Clinique - nechápu, že je hypoalergení, strašně mě po ní pálil obličej (a to na žádné alergie netrpím a mám naprosto bezproblémovou pleť). Musela jsem je nevypotřebované vyhodit (jenom na ně sedal prach) a pokorně se vrátila k Nivee.
    ze Švýcarska mi švagrová přivezla řasenku Nivea a taky naprosto nejlepší.

    Ale uznávám, že Balea i Alverde přípravky jsou taky super. jen je potřeba se jimi trochu probrat (odličovací přípravky mě moc neuspokojily - pálily jako ta Cliniqe)
    jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, jenže Nivea a její složení krémů je docela strašidelné... Koukala jsem ve Vietnamu, že se tam nestyděj dát do tělového mlíka i nějaký fosfáty, protože ty dobře zadržujou vodu. V Evropě by si to už nemohli dovolit, ale v Asii jim tohle svinstvo projde bez problémů. Ale kdo složení neřeší, nechť si maže na obličej, co mu vyhovuje, to je jasný... Těžko říct, jaké to má ve skutečnosti následky, ale mě to prostě nedělá dobře, vědět, že tam jsou takový fujtajbly jako parabeny a podobně. :) Tím samozřejmě nemyslím, že děláš nějakou fatální chybu a už vůbec si nemyslím, že můj přístup je ten nejlepší, jen to tak prostě mám.
      Hezký víkend!

      Vymazat
    2. je mi to jasné, vím, že to složení není ideální a taky proto nechápu, že mi Nivea tak vyhovuje, proto o tom píšu. A proto jsem zkoušela i jiné... zase si říkám, že kdyby to byl takový sajrajt, tak by to snad ta pleť poznala, ale já žádné problémy nemám. Naopak, když začnu experimentovat, potíže se objeví... těžko říct.
      Ale toho Dr.Hauschka mám chuť prubnout, když o něm tady čtu takové ódy :)) Kde ho kupuješ?

      Vymazat
    3. To těžko říct, proč se to neprojevuje, možná jen nejsi citlivá na ty složky, na které já třeba citlivá byla. Pokud se pleť zhorší po aplikaci jiného krému, může to být buď tím, že se zbavuje sajrajtů, které zadržovala předtím a nebo, že je v té nové kosmetice něco, co ti vadí. Takže si vyber :))) Je to jak s detoxem. Prvních pár dní je pleť příšerná, póry vylučují veškeré svinstvo a pak se to zklidní, kůže se projasní...
      Hauschku kupuju přímo v Revoluční v Praze a pokud nejsi z Prahy tak maj e-shop http://www.yinyang.cz/index.html.

      Vymazat
    4. díky! :)) vyzkouším brzy a napíšu pak

      Vymazat
    5. Jitko, rozhodně pak napiš! Rádo se stalo :)

      Vymazat
    6. Ahoj, teda Markéto, čtu Tvoje sloupky pravidelně a pokaždé obdivuju Tvoji energii, se kterou se do všeho pouštíš a nejvíc teda pečlivost. já jsem teda taky akční, ale u mě to spočívá jen v rychlosti, brala bych Tvoji koncentraci, úžasně si s věcma vyhraješ, kloubouček ;)
      Ale abych navázala na předchozí - k Dr.Hauschka jsem se ještě nedostala. Ale narazila jsem na parádní kosmetiku Annabis - konopné masti všeho druhu. úžasná rovnováha kvality a ceny. fakt doporučuju. začala jsem touto http://www.annabis.cz/produkt/A10/konopna-mast-balcann-80-ml/ (zvládá ruce, popraskané koutky, rty, opruzelý zadek syna...) a skončila zde: http://www.annabis.cz/produkt/A16/cremcann-hyaluron-50ml/
      vypadám teď jako dealer, ale ne, je to fakt dobrý. takže Nivee už dávám opravdu vale :D

      měj se krásně a ať Ti to pořád tak luxusně píše a tvoří ;)

      jitka

      Vymazat
    7. Jitko, tak to mám velkou radost, že se na blog vracíš! Věř nebo nevěř, každý čtenář mi dává energii psát dál, jinak bych se v té své "osamělé" práci z domova zbláznila :)
      Díky za tip na Annabis, ráda to vyzkouším, protože cokoliv co zkrotí mojí vysušenou kůži je u mně vítáno :)
      Měj se krásně!

      Vymazat
  8. tyy jo, to musím hned vyzkoušet! mám přesně stejnou pleť a roky se trápím a zkouším nové krémy a odličovače - hlavně z lékárny (La roche, bioderma), pak jsem zkoušela Laveru a spoustu drogerkových - ale výsledky jsou nepřesvědčivé :-)
    A o té stravě bych si ráda přečetla :-). Mě se to všechno šíleně zhoršilo po porodech, mám potravinovou alergii na kde co a když něco blbýho sním, hned se mi to vrazí na obličej-oteču a jsem rudá a nic nepomáhá.
    vyzkouším a dám vědět :-), díky za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roque, zkus to! Třeba to fakt zabere. To by bylo bezva. Na téma já a výživa bych mohla založit vlastní blog :))). Posledních 8 let testuju sama na sobě co všechno ovlivňuje kůži a psychiku. Je to zajímavý :)

      Vymazat