sobota 22. března 2014

Music Inspiration #17 - Blur

 For English scroll down.

Dneska beze slov. Nechce se mi mluvit ani psát, když slyším skladbu Blur k Trainspottingu. Vlastně, když slyším jakoukoliv skladbu k Trainspottingu. Složitý roky.

Blur - Sing - Trainspotting soundtrack (1996)



Blur - Out of Time - Think Tank (2009)


Today without words. I don't want even speak or write when I'm listening to the song by Blur from the Trainspotting. Actually, I don't want to speak or write when I listen to the any of the songs from the Trainspotting. Tricky years.

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. A mně bere za srdce i pan D. A. :) a to dost :)

      Vymazat
  2. Neznala jsem a musím říct, že parádní! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet, je to sice stará škola, ale můžu jenom doporučit :)

      Vymazat
  3. Jo, jo Damon- aach :-). Můj studentský idol :-). Blur samozřejmě miluju, hlavně Song 2. A stejně ráda mám i Gorillaz.
    U nás ve škole to tenkrát bylo rozdělený - posloucháš Blur nebo Oasis? Nosíš marteny nebo gladiátory? :-) a trainspotting, to je kapitola sama pro sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trainspotting přišel ve chvíli, kdy moje nejlepší kamarádka skončila v plzeňský léčebně se závislostí na pervitinu. Ještě dneska z toho mám husí kůži, když si vzpomenu, jaký období to tak celkově bylo :)
      Nicméně, Blur jsou výborní, Damon je pan Muzikant a pořád je dobrej, možná ještě leší než kdy byl.

      Vymazat