sobota 15. března 2014

Music Inspiration #16 - Lykke Li

For english scroll down  

Šmrncovní osmadvacítka, dalo by se říct. A Švédka. Vlastní jménem, pro zajímavost, Li Lykke Timotej (jako ten šampon???) Svensson Zachrisson.

Zdroj mtv.com

Zaznamenala jsem jí před dvěma lety s hitem I Follow Rivers, sehnala jsem si celé album a musím říct, že dobrý. Jako divný, to jo, ale dobrý. Divný věci preferuju, takže za mně maximální spokojenost.

Vybrala jsem už zmiňovanou I Follow Rivers a You Knows No Pain ze stejného alba Wounded Rhymes vydaného roku 2011.






The hot twenty-eight, I can say. And Swedish. Her name is Li Lykke Timotej (like the shampoo???) Svensson Zachrisson.

I noticed her two years ago with the song I Follow Rivers, I hunted up the whole album a and I have to say it's good. Little bit weird, but good. I prefer weird things, so I am truly satisfied.

I chose the mentioned song I Follow Rivers and You Knows No Pain from the album Wounded Rhymes (2011).

5 komentářů:

  1. I Follow Rivers je jedna z těch parádních, která mě vždy nutí si bezstarostně poskakovat po pokoji. .)
    A miluju Possibility ještě! .))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu neznám! To si najdu, dík! :)

      Vymazat
    2. Najdi, je skvěle pohodová a klidná! .)

      Vymazat