sobota 8. března 2014

Music Inspiration #15 - Guano Apes

Nu metal is a music genre which always kicks me up very well. Now and then it could be a little bit harder, but I don't mind, life isn't always bright and shiny (btw ever-happy people seem suspicious to me). When the day sucks, this music can lift me up or get me deeper. However, every change counts.

I'm introducing to you German Guano Apes, nu metal classics. They were formed in 1994 and four years after their song Lords of the Boards successfully circles around the world and became very quickly unofficial anthem of all snowboarders. Quite good for a German band.

The group frontwoman Sandra Nasic is very sympathetic to me, she has nice big nose. Well, we bignosers must keep together.

I chose Lords of the Boards from the album Pride Like a God (1998) and Storm from the Walking on the Thin Line (2003).

Have a nice weekend!
--------------------------------------

Nu metal je hudební směr, který mě nesmírně nakopává. Chvílema už je trochu tvrdší, ale to mi neva, život není jenom sluníčkový (mimochodem, sluníčkový lidi jsou mi dost podezřelí). Když jsou dny na pět hvězdiček (a tím nemyslím ty hotelový), je tohle muzika, která mě buď vytáhne z mizérie nebo jsem nasranější ještě víc. Oboje je aspoň nějaká změna.

Představuji vám německé Guano Apes, nu metlovou klasiku. Dali se dohromady v roce 1994 a čtyři roky na to obletěla svět věc, která se okamžitě stala neoficiální hymnou všech snowborďáků. Lord of the Boards. Na Němce hodně dobrý.

Frontmenka Sandra Nasic je mi dost sympatická, má krásný velký nos. Musíme holt držet při sobě, my nosálové.

A nezapomeňte, poslouchat muziku potichu, je jako cucat Hašlerku přes papír...

Zdroj
Vybrala jsem k  sobotnímu harmonickému poslouchání už zmíněnou věc Lords of the Boards z alba Proud Like a God vydaného roku 1998...


... a Storm z alba Walking on the Thin Line vydaného v roce 2003.


Krásný víkend přeju!

7 komentářů:

  1. Jeee, to je moje oblibena!!! A moje mladi :-) Poslouchala jsem je pak jeste pred statnicema, je to bezva nakopavaci. Jsem rada, ze mame podobny vkus, vzdycky u tebe objevim neco skveleho nebo zavzpominam! Krasnou sobotu! Jen posledni dobou vubec nestiham, ani komentovat jak bych chtela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda Roque, že jsem ti je připomněla :) A neva že, nekomentuješ, hlavně že se vracíš. :) Díky a hezký víkend!

      Vymazat
  2. Metal můžu jen občas a v menší míře.. .))
    Neoficiální hymna snowborďáků je bájo! Právě jsem v Alpách s prknem, a tak mě to pobavilo, jak ses krásně trefila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš, že jsem na tebe myslela, když jsem to sem dávala? :) Protože z fotek na blogu vím, že jezdíte ;)
      Tak si to v Alpách užij!

      Vymazat
    2. Tak to si mě potěšila! .))
      Děkuji moc! .)

      Vymazat
  3. Myyno,
    Guano apes jsou i pro me vzpominky na mladi. A obcas si je poustim, je to neuveritelna energie! A jak jsem na skakala v klubech, to radsi nebudu komentovat:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebylas rozhodně sama, kdo na ně poskakoval v klubech :))) Dávno tomu! Zřejmě budeme podobný ročník ;)

      Vymazat