pátek 28. března 2014

Happy Birthday Easter Rabbit

For English scroll down.

Můj nejmilejší cholerik mám dneska narozeniny.

Všechno nejlepší tati!

Díky Tobě mám šikovný ruce, neposednýho ducha a horkou hlavu. Jsem za to ráda, můj život by byl jinak hrozná nuda. A proto Ti posílám Velikonočního zajíce. Muhehe!



My dearest choleric has birthday today.

Happy birthday, daddy!

Thanks to you I have skillful hands, restless mind and hot blood. And I am happy for it, because without it, my life would be so boring. That's why I'm sending Easter rabbit. Muhehe!

2 komentáře:

  1. Market- zajic je vybornej! Uz se tesim na Velikonoce a vase kreativni prispevky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Velikonoce nesnáším, ale tak třeba bude někdo kreativní :). Já udělala dva obrázky předem a tím s Velikonocemi končím :))).

      Vymazat