pondělí 10. března 2014

Free wallpaper

Free wallpaper or A4 picture (297x210 mm) for download!
For those who aren't a members of the Bonami shopping club. This illustration I made for Bonami on the occasion of International Women's Day.

Wallpaper
297x210 mm picture
----------------------------------------------------------

Pro ty, co nejsou členem nákupního klubu Bonami, tu mám ke stažení obrázek k sobotnímu Svátku žen. Moc děkuju Iri, která tuhle bleskovou akci zařídila. Je neskutečná! (Iri, i ta akce.)
Ilustrace byla vytvořena pro tento nákupní klub jako dárek. Lehce jsem ji upravila a je ke stažení buď ve velikosti A4 nebo jako tapeta.

Takže i exkluzivně pro Vás... stahujte dle libosti.

Tapeta na desktop
A4 obrázek





8 komentářů:

  1. How lovely! Thank you so much for the download :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks for your comment :)
      My pleasure!

      Vymazat
  2. nevim, jestli mam spatne nastaveny monitor, ale posledni dobou mi vsechny tyhle obrazky prijdou strasne prepaleny (nebo prekontrastovany?).. nevim, mozna je to schvalne, ale pro moje oci to je lehce neprijemny. coz je skoda. Market

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude nastavením a taky ta bílá na větší ploše může být nepříjemná na monitoru pro oči. Holt by to chtělo vytištěný obrázek ;)

      Vymazat
  3. Je překrásný a já mám barvy perfektní! Díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že se líbí! :)

      Vymazat
  4. Ty máš úžasný cit pro barvy, víš to? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, ale doufám v to... děkuju moc! :)

      Vymazat