úterý 25. března 2014

Dutch giveaway

Sorry, this giveaway is for Czech and Slovak readers only.

Pomalu, ale jistě zakládám tradici soutěží o drobnosti z cest... Tentokrát je to s nádechem Holandska, ale vlastně ten časopis je anglický, takže je to takový mišmaš.

O co se hraje?

1. O krásný a inspirativní časopis Pretty Patches, kde jsou podrobné návody na patchworkové šití a spousta nápadů nejen na deky a prostírání. Fakt pěknej časák a to ani nešiju a stejně mě zaujal. Krásné fotky a kvalitní grafické zpracování je samozřejmostí. Je anglicky, ale snad to není problém, předpokládám, že většina z vás asi anglicky hovoří nebo zvládá text v angličtině.

2. Dvě čokošky Côte-d'Or, jedna hořká s pistáciemi a druhá je pro změnu taky hořká, ale s mandlemi (nefrfnějte, že není mléčná, hořká je zdravější... jo jo).

3. Modrá skleněná dekorační rybka z obchodu Mevrouw Jansen. Taky mám jednu, neodolala jsem. 

4. Plakát ode mne ve velikosti A3 (s výherkyní se ještě domluvím po emailu, co by chtěla).
Snad to za to stojí... jsou to maličkosti, ale potěší. Já mám právě z takových vždycky největší radost.



Podmínky soutěže:

tak to byl fakt oříšek... Kdo chce, nechť soutěž sdílí, přihlásí se do členů nebo dá like fb stránce "by myyna" (klidně všechno najednou) a sem do komentářů mi napište, v jakém městě se vám líbilo, líbí nebo kam byste moc rádi cestovali (klíďo v Čechách, alespoň budu mít tip na výlet). 

Výherkyni pak vylosuju z kouzelného hrnečku stylem "míchám, míchám" (nedělám si iluze, že by se zapojil muž, i když by mě to potěšilo a překvapilo zároveň).

Tak a kdo nemá kontakt na svém účtu na blogu nebo kdo se přihlašuje bez kontaktních údajů, nezapomeňte, prosím, na sebe dopsat email do kometáře.
Ať to zas nedopadne jako s vietnamskou soutěží, na kterou výherkyně nejspíš zapomněla a nenechala na sebe kontakt, takže jsem jí výhru nemohla poslat.

Soutěž trvá do pátku 28. 3. 2014!

Hezký den a já jdu vyšívat k Evě na Revamp!

53 komentářů:

  1. Ahoj,
    tip na výlet? Já bych jela hned do Mikulova, tam se chystám. Jinak jsem naposledy navštívila Třebíč, která je moc krásná a také můžu doporučit Plzeň a Plaský klášter ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potvrzuji slova Báry, Mikulov!!! O víkendu tam jedeme na romantický víkend. Miluji tam: Cafe Fara, Sojka, Dobrý ročník, pension Husa, galerii Bůro, Svatý kopeček.....:-)
      Ze zahraničních je moje nejoblíbenější místo vesnička Cadaques, která leží na hranici Španělska a Francie.Nádherné, klidné, bohémské.....není divu, že sám mistr Dalí si v Cadaques postavil letní dům.

      Vymazat
    2. Báro, Veroniko, zdá se, že nenavštívit Mikulov je přímo hřích!
      Plaský klášter je krásný, znám a obdovuju!
      Díky za tipy!

      Vymazat
  2. Měst bylo hodně...Ale moc ráda bych se vrátila do Saint-Paul-de-Vence na jihu Francie.
    gresakova.jana@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, díky za tip, tam jsem nebyla, ale jinak jsem z jižní Francie a celkově z Francie pár míst viděla a pokaždé mě to bralo dech. A možná, že nejméně ze všeho Paříž :), já jsem spíš na ta menší města s venkovskou atmosférou. Díky!

      Vymazat
  3. Nejsem velký cestovatel, i když stále na cestách, ale většinou do těch samých míst a do velkých měst. Ale přesto jsou místa, která v zahraničí miluji, ale abych to zkrátila, zůstanu u nás. Miluji Luhačovice, mně tam stačí jen být a existovat. :-) Nepotřebuji nic více. Což je na výlet málo. Já jsem opravdu nějaký ten typ, co nasává ze vzduchu a mé dítě je stejné, jak jsme v Luhačovicích zjistili. Mám ráda procházku na Hostýn. Ale z toho jiného pohledu by byla zajímavá Ostrava i Brno, kde se toho hodně změnilo a mají obě města, co nabídnout. A ten Mikulov je taky dobrý tip. A Třebíč je také pěkná. Ono těch míst by bylo, záleží jen, co člověk chce zažít. :-)
    Jinak děkuji za krásnou give away,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olive, Ty, že nejsi cestovatel, vždyť pořád jezdíš někam za studiem! To se taky počítá a ještě to hrozně obdivuju!
      V Třebíči se narodil můj děda, ale byla jsem tam je jednou a Luhačovice jsou prý krásné, to je fakt!
      Mně jde hlavně o to, aby tam bylo příjemně na focení a aby tam byly hezký baráky nebo příroda. To jsou moje cíle :). Jo a prima restaurace, bistro nebo kavárna :)
      Díky za tipy!

      Vymazat
  4. To si piš, že potěšilo! I když se přiznám, že čokošku moc nemusím (jsem divná, že) a když už, tak právě hořkou! A časák, i když nešiju, se mi líbí moc. Sice moje angličtina se značně chabá, ale na obrázky stačí :-) Jo a tip na zajímavé město u nás? No mě osobně se moc líbí třeba Kutná Hora, ale u nás na Moravě doporučuji Mikulov, jak už psaly holky nahoře. Pálavské vrhy se Ti budou určo líbit a máš to v rámci Mikulova. Navíc moc doporučuji kromlech v Klentnici a Café Fara http://photographyasmyhobby.blogspot.cz/2013/10/palavske-vrchy-klentnice.html Místa raději předem rezervuj :-) No a potom klasika jako Praha, Brno, ale to ty znáš. Zrovna včera jsem byla na výborné přednášce o architektuře Brna z meziválečného období. Moc zajímavé a chystám se na další v dubnu. A i komentované prohlídky mám v plánu. Tak kdybys plánovala výlet zrovna sem, ráda Tě vezmu s sebou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, díky moc za tipy! Divná nejseš a dost Ti závidim, že na čokošku nejsi. Co já bych za to dala! Na druhou stranu, nevim jak Ty, ale já zas vůbec nesjíždim brambůrky a křupky a celkově smažené :). Za to by možná taky někdo měnil :)
      Ten Mikulov mi leží v hlavě, rozhodně se tam chci jet podívat. Jen jet nějak mimo D1, to bych moc ráda... Na to nemám náladu totiž, na tu naší slavnou dálnici.
      Pokud budu mít cestu na Moravu, dám vědět. Mám tam už tolik cílů! Například ještě ty Valašské Klobúky a Starý Hrozenkov... Týden bych tam minimálně potřebovala! :)

      Vymazat
    2. No to je super napad! Tak Morava se na Tebe bude tesit :-) A bramburky ci krupky teda vubec ne, to radeji tu cokosku.

      Vymazat
  5. Mě hrozně lákají Bruggy, tam bych určitě někdy v budoucnu ráda zamířila :-) A u nás - nebyla jsem v Kutné Hoře a v Českém Krumlově, chystáme se v létě, tak se moc těším ... a určitě bychom rádi dali i ten Mikulov a Pálavu, jak už psaly holky výše :-) A určitě přijeď do Ostravy, BO!!! :-)
    Hezký den
    jandulka78@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na Český Krumlov jsem úplně zapomněla! Jezdíme tam každý rok, jen loni jsme vynechali.

      Vymazat
    2. Holky, Krumlov je super, ten mám též ráda. A Ostrava je takový můj malý výletový sen. Jako fakt. Hrozně mě láká tam jet fotit ty vysoké pece, má to něco do sebe a hlavně - BO!!! :)

      Vymazat
    3. Taky se do Ostravy chystám za industriální kulturou :-)

      Vymazat
    4. Myslím, že se vám oběma u nás bude líbit :-) Vysoké pece a vůbec celá Dolní oblast Vítkovic je hodně zajímavá, má to tam fakt super atmosféru ... a samozřejmě nejenom tyhle industriální památky stojí za to - kdybyste se trochu zdržely, určitě zkuste zajít na něco do Bezručů (www.bezruci.cz) nebo do Arény (www.divadloarena.cz) - ti teď dokonce dostali Radoka za Divadlo roku, takže kvalitka :-)

      Vymazat
  6. Ten časopis i rybička mě zajímají...hmmm!
    Z výletů bych doporučila asi Český Krumlov, stejně jako ostatní i Mikulov. A pak skokem někam pryč - Třeba takovou podivnost - hřbitov Wolvecrote, kousek za Oxfordem, kde je pohřben JRR Tolkien. A samozřejmě Oxford, když už jsme tam. :D
    Napadají mě ještě Luhačovice a s nimi i to, v jak málo českých městech jsem vlastně kdy byla... :( Musím to napravit. :)
    Výletům zdar!

    Esstellionn6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Johanko, jak vidím, Mikulov je nej :), dám si ho na seznam letošních výletů. Jen nějak vynechat tu pitomou D1, zkusíme možná nějakou trasu přes jižní Čechy :).
      Ten Tolkienův hrob a celý hřbitov by mě docela zajímal. Já mám vůbec dost ráda hřbitovy :)
      Dík za tipy!

      Vymazat
  7. Ha, soutěž, tu si nemohu nechat ujít :o)))
    Moc se mi líbila Barcelona, říkala jsem si, že je to město, kde bych asi dokázala žít, byla jsem tam několikrát, ale už je to bohužel tak dávno.
    V ČR se chystám s dětmi na výlet do Hradce, vždy tudy jen projíždíme, tak bych ho chtěla i trochu projít. A potom nějaká turistika na Šumavě nás doufám čeká ještě v letošním roce. Také bych ráda na západ Mariánské lázně, Lázně Kynžvart, Františkovy lázně... Ale to se nechám trochu překvapit, kam nás osud zanese.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, v Barceloně jsem byla jednou a klidně bych si to zopakovala. Je krásná!
      A Šumavu miluju, zejména kolem Lipna. Díky za tipy!

      Vymazat
  8. Ahoj Marketo musim napsat, ze jsi vazne neuveritlena!!!! Kdo prosim v dnesni dobe jede na vylet a potom rozdava darky uplne neznmym lidem:-)))) Jsi proste super. A ted k otazce na vylet v Cechach urcite Jizni Cechy - Telc, Jindrichuv Hradec a hlavne ta nadherna priroda - lesy a louky vsude!!!! Ze zahranici urcite Chester v Anglii kde jsem zila skoro 3 roky mesto s krasnou historii a pamatkami a potom jeste Oxford taky v Anglii:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Le Po, to jsi mě rozesmála s tím, že jsem neuvěřitelná :), to děkuju moc, ale možná si tím něco kompenzuju :))). Třeba, že nemám děti a nebo, že všem mojim sourozencům už je kolem třiceti a ty se mi na nějaké dárečky z cest vykašlou :))). No mě to baví a když to baví i vás, pak z toho mám dvojnásobnou radost. Já mám vůbec celkově z toho blogu radost, protože jste všichni báječní. Díky!
      Super tipy na výlety! Oxford bych si dala!

      Vymazat
  9. Suhlasim s Le Po - si skvela! Prid k nam do Vysokych Tatier je tu krasne! btw ostala ti vyhra z Vietnamu?! Tak daj prosim este raz sutaz aspon o ten hodvabny sal! ten by som chcelaaa :-) Adika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adiko, ve Vysokých Tatrách jsem nikdy nebyla, jen v Nízkých. Taková ostuda! A přitom mám Slovensko moc ráda a i lidi. Nejste takoví studení čumáci, jako my Češi :))).
      Pošli mi adresu, já ti ten šátek pošlu. Však co už, nebudu tu výhru doma sušit do nekonečna, že? A když ti udělá radost, tak je všechno, jak má být! :)

      Vymazat
    2. Vsak pisem SKVELA! :-) Adika

      Vymazat
  10. V Evropě Tallinn! A kdekoli ve Spojeném království. ...A za Prahou? To proberem v úterý :). Těším se, H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helčo! No jasně, to proberem nad jehlou a nití ;) Už se těším! pa

      Vymazat
  11. Z jihoevropských Porto... V Norsku jsme nějaký čas pobývali v Trondheimu, tak to je takové srdcové... Stejně jako v Čechách Tábor, kam bychom se rádi vrátili žít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z jižních Čech je mamka. Mám to tam ráda, hlavně Třeboň, to je milý místo. Portugalsko obecně by mě dost zajímalo, zatím jsem tam nebyla a manželovi se tam kdysi moc líbilo! Díky za tipy :)

      Vymazat
  12. Já zbožňuju Český Krumlov. Jezdím tam každé léto, udělala jsem z toho takovou tradici. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krumlov je super! Taky se mi tam líbí :)

      Vymazat
  13. Ani nevím, co napsat, u nás i ve světě je tolik krásných míst. Já, původem i usazená na Hané, jsem ale fascinována velkoměsty. Takže za mě NY či San Francisco. Ta jsou má srdeční... A díky za krásnou soutěž!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NY je můj sen! A pořád tam se mnou nikdo nechce :)))
      Díky!

      Vymazat
  14. Doporučuji severofrancouzské Roubaix a jejich úžasnou galeriie http://www.roubaix-lapiscine.com/ :) Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anno zdravím a díky! Hned bych se tam vydala :)

      Vymazat
  15. Ráda bych navštívila Zhangzhou v Číně. Čistě z pragmatických důvodů, protože bych si tam chtěla nakoupit tak 5 kg pečetních barev :D

    In Zhangzhou, the local seal paste, together with the daffodil and a herbal medicine called pientzehuang, are referred to as "the three precious treasures in Zhangzhou". The paste's ingredients include pearl, gold, coral, borneol and cinnabar.
    The oil and cinnabar gives color to the seal paste, while the borneol prevents decay and gives it fragrance. In Zhangzhou, gold foil is also added to create a shimmering effect in the paste.
    Other ingredients of the Zhangzhou paste and the process of making it are a guarded secret and are listed as part of the province's cultural heritage.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zajímavý, Mari... a nedá se to poslat poštou? Asi těžko, co? :)
      Já na tebe vzpomínala ve Vietnamu u krámu s kaligrafickými štětci... ale prd jsem věděla, jaký je dobrý a jaký ne :/

      Vymazat
  16. Myyno, tak se taky hlásím do soutěže. Já doporučuji navštívit Opavu - spousta krásných staveb :-). Industriální Ostrava taky stojí za to. A já bych se ráda znovu podívala do staré historické části Rovinje a taky do přírodní rezervace Kamenjak obojí v Chorvatsku. Gabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabko, zdravím tě! Pravda, v Opavě jsem nikdy nebyla! A v Chorvatsku vlastně taky ne :))
      Díky za tipy hezký víkend!

      Vymazat
  17. doufám, že ještě stíhám! :) co se týče Čech, tak se mi líbilo ve Znojmě, a taky v Telči. Pak samozřejmě musím doporučit Český Ráj, když bydlím hned vedle, a Liberec :D
    V Evropě toho bude hodně. Ve Španělsku se mi líbil Burgos, ale tam mám spíš citový vztah, takže bych doporučila Salamanca, Bilbao (moderní umění), Vitoria-Gasteiz (krásy severního Španělska, které moc lidí nezná). A v Holandsku třeba Haarlem nebo Utrecht. Samozřejmě Švýýcarsko, to je krásný snad celý :) A ráda bych se podívala do Budapeště...A to už radši budu končit :)
    Georgie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasnačka, že stíháš :)
      To je taky věc, když začne dávat tipy na cesty takhle neposedný člověk, to ti povim :)))
      Já se ve Španělsku kdysi zamilovala do San Sebastianu. Asi neznám hezčí město a to je co říct. Bilbao mě láká už dlouho. Naopak Švýcarsko mě nijak zvlášť nedostalo, bylo to tam na mě moc sterilnía perfektní, i když ta příroda je teda něco.
      Na Budapešť taky teprve čekám a doufám, že se dočkám :)
      Tak díky za tipy a hezký víkend, Georgie!

      Vymazat
    2. tyjo, to je mi líto, že jsem se do toho San Sebastianu nedostala. Tak snad příště :)
      Máš pravdu, Švýcarsko je hodně sterilní, a já ani nejsem takovej fanda hor, ale když jsme tam byli posledně, tak mi to přišlo všechno tak krásný... :) a hlavně ty sýry!! ;)
      Jinak doufám, že ti brzo vyjde ten NYC :)

      Vymazat
  18. Tak já bych taky doporučila Mikulov :-) miluju to tam, ale protože sem ze západních čech, tak musím taky doporučit něco od nás, protože nemáme tu jen doly a lomy jak si občas někdo myslí :-D. Doporučuju Loket u Karlových Varů, Kladskou a můj milovaný Rabštejn.
    Také mám zamilované Španělsko, ale lákají mě i severské země a Island, tak snad se zadaří a možná příští rok vyrazíme tam, to by byl můj splněný sen :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, zdravím! Ach ten Mikulov, ten je prostě asi nejkrásnější! Skoro všichni o něm básníte, tak se začínám stydět, že jsem tam ještě nebyla! Díky za tipy! Jsem z Teplic a ten předsudek, že sever a západ jsou jenom plný hnusných dolů, případně chemiček, dobře znám :)))
      Island! No, tak ten bych si taky dala!
      Hezký víkend!

      Vymazat
  19. Tak já se teda taky eště poslušně hlásim:) Měst mám ráda spoustu, hrozně se mi líbilo ve Španělsku v Granadě, v Itálii miluju úplně všechny města.... ale moje srdcovka je Londýn. Bleší trhy, knihkupectví, sobotní foodhalls narvaný k prasknutí a kýbl curry za šest liber, polívka v pret a manger, kafe kdekoliv, parky a zmrzlina Ben & Jerry's, sarkastičtí vyvolávači v metru během špičky, nezahulený bary, cadburys čokoláda, vintage shopy, hnusný pivo, skvělí lidi.... ehm, vlastně teď úplně nechápu, proč bydlím v Brně :D La Petite Anne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, ahoj Anče! To je príma, že ses stavila za soutěží a vyjmenovala mi všechny přednosti Londýna :))) , ale já ho mám taky ráda, jen co je pravda... Máš recht! Ale Brno je taky dobrý a i to pivo prý už je lepší než před lety, kdy jsem tam žila na skok taky :). Mimochodem, mám pocit, že Brno šlo hodně nahoru za posledních 5 let a to je dobře. Dík a hezký víkend!

      Vymazat
    2. Tak Brno....to je no comment :D Ono se hodně zvedá už posledních cca deset let, ale přespolní většinou ty pravý přednosti nemají šanci během krátkýho výletu poznat. Zrovna dneska jsem o tom uvažovala v jednom božím pidikavárničkoobchodu, že budu muset nějaký místa, který spoluutváří brněnskou kavárenskou kulturu, na blogu zpropagovat:) Hezký víkend i tobě!

      Vymazat
  20. tak za mě rozhodně Salzburg. Hlavně tedy na jaře- takže tip na následujících pár týdnů. Je to nádherné, čisté město, plné kytek, krásné památky, pevnost tyčící se nad městem a s nádherným výhledem na město. Je to navíc rodné město Mozarta, takže je tam spousta muzeí, jeho rodný dům, dům, kde vyrůstal, mají tam skvělé Mozartovy koule, krásné a útulné kavárničky, no prostě nejlepší město! a kousíček je Hallstadt s jezerem nebo třeba Orlí hnízdo.
    e-mail spíše používám ten seznamovský, takže kdby se poštěstilo (a že ten časopis vypadá opravdu skvěle), tak bych poprosila kontaktovat na: ver.langerova@seznam.cz Pěkný víkend v.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, zdravím a díky za tipy! V Salcburgu jsem byla jednou jedinkrát se školou, ale do dneška si pamatuju krásný historický budovy na náměstí a nádherný obrázek velehor okolo. Na Orlí hnízdo bych se ráda jednou podívala.
      Krásný víkend i tobě!

      Vymazat
    2. Chtěla jsem napsat Salzburg, ne Salcburg :)))

      Vymazat
  21. Rada bych se taky prihlasila. Jak uz tady vyse nekdo psal, hezke a malebne byly Bruggy, ale naslo by se vic mest v Belgii a Holandsku... A Pariz se Vam nelibila? Podle me to kouzlo tam je....
    Rada bych nekdy do jiznich Cech, tak snad
    az deti povyrostou. Zminim i Luhacovice, ty miluju, maji uzasne uklidnujici atmosferu a vzdycky mam pocit, ze tam jezdim domu. ..
    olga.jehlarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olgo zdravím a díky za tipy! Ne, že by se mi Paříž nelíbila, ale malá komornější města, třeba na jihu Francie, se mi líbila víc. Nebo Chartres, to je kouzelný místo.
      Hezký víkend!

      Vymazat
    2. Jo, jih Francie, dobra, pisu si ;-)...a moc se mi libi Vase prace, obdivuju, kdyz nekdo umi neco "poradne ".....krasny vecer
      Olga

      Vymazat
    3. Olgo, díky moc za pochvalu! Toho si moc vážím :)

      Vymazat