čtvrtek 6. února 2014

Učím se trpělivosti - sova

Soutěž o vietnamský balíček tady! Až do 14. 2. a kdo ještě netipoval, pojďte do toho a nestyďte se, vždyť je legrace.

**************************

Netrpělivost je jedna z mých špatných vlastností. Když jsem v dávných dobách hledala po příchodu do Prahy zaměstnání, bývala častou otázkou na pohovorech věta: "A co jsou podle vás vaše špatné vlastnosti?" (Po té, co se takticky vyptali na ty dobré a já je prozradila.)

Nesnášela jsem to. Ne proto, že bych svoje špatné vlastnosti nevěděla, ale protože jsem neznala tuhle HR hru. Říct nebo neříct? Co je správně, aby mě na to zatracený místo přijali? Dělat, že jsem krystalicky čistý kladňák nebo je omráčit výčtem takových vlastností, za který by se nemusel stydět ani sám Bubák. Do dneška to nevím.

Už skoro tři týdny u mně na stole bydlí nový profi tablet na kreslení o velikosti A4 (nevěřila bych, co všechno se na můj stůl dá ještě nacpat). Dá se na něm kouzlit, ale já oceňuju hlavně to, že kresba vypadá přirozeně, můžu kreslit do počítače rovné linky, což u předchozího tabletu o velikosti asi tak A6 prostě nešlo. Linky byly rozklepané a celé to bylo takové... jak po otřesech.

Takže si to užívám. Jinými slovy. Zkouším, co to dá. Zatím se mi podařilo ošoupat hrot tužky tak, že za chvíli nebude žádný. M. na to nevěřícně koukal. Já taky. To bych nečekala. Ale tak koupíme hroty náhradní a je to. Jinak jsem spokojená.

V úterý to začalo zamilovanou sovou a tady mám ještě jednu verzi. Řekla bych, že kreslení tužkou na papír a kreslení na tomhle tabletu, co mám, je srovnatelné. Mně osobně to trvá dýl na tabletu, ale zas se s tim pak dají dělat různé další šaškárny a taky to můžu třeba nechat udělat jako potisk na tričko. Kdybych chtěla. Nechci. Asi.

A proto se učím trpělivosti (což souvisí s tím proslovem na začátku). Sova byla zdlouhavá, žádný šmidli šmidli a je to. Dělala jsem jí od pondělka, samozřejmě ne v kuse. Ale stejně to pro mně byl úkol. Ale já mám výzvy ráda. Fakt moc.

Jak jste na tom vy? Máte z pohovorů podobný zkušenosti?






A tady je předloha, kdyby to někoho zajímalo. Bude to asi zklamání, ale netahám sovy z rukávy nebo z paměti jen tak. Hi hi.
O zcela totožnou sovu mi nešlo, jen se mi líbila ta její hlava na stranu.

Zdroj je uvedený na obrázku.



16 komentářů:

  1. Milá pani...
    ak si to robila svojou vlastnou rukou Ty sama...tak teda klobúk dolu....teda za mňa...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko děkuju! Sama samotinká.
      :) Bohužel jsme pořídili tablet, u kterého ještě pořád musím malovat sama. Až budu slavná a bohatá, pořídím nějaký, co už bude kreslit za mně :D.

      Vymazat
  2. Sova je prostě boží live i kreslená!! :-)
    A NETRPĚLIVOST!??! Dobře rozumim ! ! ! ..moje nejhorší vlastnost.. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Wow! Fakt super! .)
    Obdivuju lidi, co umí tak krásně kreslit! .) Přála bych si taky mít takový talent a nestydět se při odevzdávání zkoušky, kde u každé otázky je popiště a NAKRESLETE. :D A vypadá to, že mi to kreslil nějaký mladší sourozenec.
    No fakt boží!! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet, díky! Ruka se dá vycvičit, když na to přijde. V prvním půl roce prvního ročníku na UMPRUM jsme kreslili jenom rovné čáry a jablka. Právě kvůli procvičení ruky. A byli jsme z toho pěkně nešťastní! :D

      Vymazat
    2. Tak to věřím! :D u mě na stavebce na stavebním inženýrství to je zase naštěstí většinou jen o těch rovných čárách celé studium :D

      Vymazat
    3. Klobouk dolů! Stavební inženýrství by mě zabilo :D

      Vymazat
  4. Ta se mi tak moc líbí, že už přemýšlím, zda by se nám nehodila a jaký rám bych ji dala atd... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano?.... :) No, pokud by ses rozhodla, víš kde mne najdeš ;) A díky za pochvalu!

      Vymazat
  5. Ta je taaaak pekna, ze bych ji chtela na zed :)
    Klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat