pondělí 10. února 2014

Plakáty a PLAKÁTY

Ještě tento týden se soutěží o vietnamský zážitkový balíček plný krásných dárečků. A to tady!

*****************

A teď trocha marketingu přátelé, nedá se nic dělat...

Ve čtvrtek jsem přivezla z tiskárny novou várku nejoblíbenějších plakátů, plus nový motiv s liškou. Liška II byla sice vytvořená na přání před Vánoci, ale až teď se jí můžu plně věnovat a trochu ji popostrčit do světa. Nechala jsem ji natisknout na velikost A3, což je 420x297 mm.

Všechny plagoše jsou k prodeji na Fleru tutaj a nebo mě můžete napsat email na jinochova@gmail.com a objednat si ho mimo Fler. Posílám doporučeně, pečlivě zabalené v tubusu a označkované. Takže je to i pěkný dárek. Cena 130 Kč plus poštovné.

Plus, zkusila jsem nechat udělat i pár kusů A2 (to jsou ty poslední dvě fotky), což už je pořádný flák papíru a velikost, která se mi dost líbí, akorát už se to tiskne na plotru a tím pádem je to výrazně dražší než A3. Ale pořád to není smrtelná cena, co položí rodinný rozpočet. 250 Kč plus poštovné.

Tak tolik k plakátům a novinkám. Píšu to tu hlavně proto, že tyhle plakáty jsou mnohem levnější než můj domácí tisk, takže kdo dosud váhal a měl vybráno některý z těchto motivů, může toho teď využít a ušetří.

A přivezla jsem i valentýnské pohlednice. Taky v prodeji na Fleru nebo rovnou u mně. Cena 15 Kč/ks plus poštovné. A nebo zdarma k objednávce. Dokud nedojdou.

Jaký jste měli víkend? Sobota byla úžasná a teplá a neděli jsem strávila doma uklízením a vyhazováním. Padla za vlast půlka kuchyně. Pokračování tento týden. Už to bylo dost potřeba.








6 komentářů:

  1. Plakáty jsou překrásné! Víkend jsem strávila učením a zkoušku už mám za sebou, tak se už můžu věnovat příjemnějším věcem :-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, já mít teď zkouškový tak šílím :) Ale tím jsem si nikdy neprošla a asi je to dobře, sežrala bych si stresem ruce :/

      Vymazat
  2. Ty jsou!!! Uzasne plakaty Marketko. Jsi neuveritelne talentovana..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Talent nejspíš nemám, nikam na vejšku jsem se nikdy nedostala. Možná je to jen tím, že mě to prostě baví :) Krásný den přeju :)

      Vymazat